Snart åker vi mot flygplatsen

Nu har jag och mamma precis ätit frukost och vägt min väska på brottningsvågen. 19,7 kilo. Yeaah! På min biljett står det att man får ha 23 kilo, så jag hoppar verkligen att det går bra med den packningen. Så snart beger vi oss mot flygplatsen som förra gången! Fick ett fint facebook meddelande av Kajsa innan där hon skrev att jag var stark. Jag har gjort många val i mitt liv som har gjort mig svag, men när man är på botten och drar sig upp så vänder allting. Jag har lärt mig att fokusera på mig själv, pluggar, har flygit själv, bott själv, jag klarar mig själv nu. Känns knas men det är inte förräns nu jag har börjat bli vuxen, eftersom jag inte haft tid att bli det innan. Älskar mitt hjärta också så himla mycket. Han ringde imorse och bad mig smsa när jag är i Stockholm! Saknar honom redan!

Ne nu ska jag åka!


Här skulle jag flyga till mallorca med pappa! <3 Såhär ser det ut nu med ungefär! haha, fast lite mer packning!


Kommentarer
Postat av: Lucas

Godmorgon, sovit gott? :)

2011-02-21 @ 08:30:56
URL: http://styleformen.blogg.se/
Postat av: emelie lindell

ååh vad söt :)

2011-02-23 @ 19:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0