I need a hero!



stäng av min älskade bakgrund musik. Pontus i rött & jimmy i blått.
min älskade älskling!!!

stuck on you

Nu har jag precis duschat & fixat lite ärende. ska snart bege mig till sjukan..
Nu känns det som jag gått i mjukis byxor hur länge som helst. Idag blir det jeans eller tajts. & så
någon snygg tunika, eller myströja!

Jag fattar inte att jag kunde vara lycklig igen. Jag är så sprudlandes glad!
Trodde aldrig att jag skulle få känna detta igen.
men nu är jag här & jag älskar allt just nu :*

Du behöver inte skriva till mig så fort du kommer hem, för jag skiter fullständigt i dig nu.
Så bara lägg ner det istället. Det finns inget du & jag längre. Du har dina knarkar brudar & jag har träffat min älskling.
Nu kan du fortsätta utnyttja alla dem tjejerna som faller för dig, för jag kommer inte vara en utav dem längre. Im so over you
så bara låt mig vara nu!
 


Tycker om dig <3

my lonley day are gone

Vaknade för ett litet tag sedan bredvid min älskade emmsan!
Sen hade jag ju fått världens gulligaste godmorgon sms av älsklingen.
Imorgon ses vi igen Pontus, ska ut och äta och sådant! sen ska du vidare till Holland och tävla =)
Men på måndag kommer du igen.

Nu ska jag duscha, fixa mig & sådant, sen beger jag mig till sjukhuset till min älskade mormor, som tyvärr blivit ännu sämre :(

sen har älskade misen legat och kelat med mig och emmsan nu på morgonkvisten.



Innan balen med emmsan <3



i klassrummet på studentfrukosten, innan vi skulle springa ut, lite alkohol i kroppen där ja ;D haha

sweet day

Vaknade för en liten stund sedan. Somnade så himla gott igår, efter den långa resan hem. Gud vad jag var arg och sur igår, för allt med alla byten av tåg och sådant. Men kom hem bra iaf. Ville ju också bara nämna att både syrran & Pontus vann SM guld <3

Idag är det en ny dag, med nya hemligheter, med nya tag & jag ska bara lita på mig själv rent ut sagt. Ska ha mitt självförtroende på topp =) Det verkar bli en väldigt mysig dag framöver, så vi får väll se vad dagen väntar oss.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen sen blir det äta en ordentlig frukost & så.


my life is wonderful

mitt liv är perfekt är nykär! :D:D:D

lovely day

nu ska jag & mamma snart gå av i sundsvall :)
igår tog jag absolut torr, som ola och mamma inte tror funkar, men det gör den, så kan mamma och ola gå där och svettas med sin packning för det tnker inte jag göra iaf. Kram kram så länge

another you

godmorgon mina kära läsare..
har precis kommit på tåget, ska till sundsvall för ni som inte vet.
har suttit på ett natttåg hela natten, ligg vagn, fyfan! jobbigt värre..
vi kommer göra ngra stopp innan vi är framme, i uppsala, gävle, med mera :)

& L om du läser detta, så måste du ju förstå att du nt är speciell eftersom han varken vill ha förhållande eller träffade många andra tjejer. men det var kul att höra hans röst igår. =) du är billig.

good luck fish

Jag har nog inte skrattat så mycket på länge som jag gjorde när jag läste Julias blogg, om hennes fisk. Ska först berätta första gången jag kom hem dit på väldigt länge, så frågade jag Julia har du en fisk, hon bara ja den är där i någonstans. Jag bara okej, men det är ju jättesmutsigt, hon bara ja men jag vill att den ska dö, så brukar inte tvätta det. hahahah! djurplågeri. Men när jag läste detta inlägget som hon skrivit så blev jag så väldigt glad och lättad, hon har äntligen kommit på en lösning hur hon ska göra med fisken. Så här skrev lilla Julie!

"För några månader sen fick jag ju för mig att jag skulle köpa mig en fisk, ja fråga inte vart iden kom ifrån. Men jag gjorde iaf det, en svart guldfisk i en sån rund skål, tänkte det skulle vara fint att ha på mitt rum.
Men ångrade mig ganska snabbt om man säger så. NU har jag äntligen hittat en lösning.

Han ska flytta till skolan, vi har ett akvarium där utanför bibilioteket. Han får ju det säkert mycket bättre där, mer vatten, fler vänner och någon som inte glömmer mata honom.
Låter löjligt när jag skriver, snackar ju om en jävla guldfisk.. haha
Vaktmästaren sa iaf att det var okej, så imorgon flyttar min lilla firre :) Hoppas han kommer trivas!"

Får vi se hur det går med fisken på filborna skolan. hahaha! :D tyckte det var starkt av julia att verkligen släppa taget på den stackars fisken som verkligen har lidit där henne. Nu kommer den få lägga på sig lite fett och träffa lite kompisar som Julia sa. hahahah!


<3


Now lisen to me baby

Godmorgon, godmorgon :)
idag sker så himla mycket, vet inte vart jag ska börja!
har börjat packa min väska igår, men tiden är ändrad. Åker inte förräns 23.00 ikväll tror jag. Sen så ska jag hinna träffa Julia innan, sen blir det att göra en väldigt nervös sak. Men jag får ta denna gången som en test och bara kunna göra mitt bästa! :* Har börjat ösa musik redan! funderade på att gå ut och gå en promenad nu på morgonkvisten, så jag är pigg och glad sen när jag ska plugga det sista. Vågar knappt öppna boken igen :P eftersom jag fick rätt så bra resultat igår. men men..


fly on the wings

  • PACKNINGSLISTA!


    godis + dricka

    converse

    tights

    mina rosa & gråa mysbyxor

    tunika

    kofta

    Hotpants, string & Bh, strumpor

    Scarfs

    Accessoarer

    cocoskrämen

    mobil + laddare

    digitalkameran + laddare

    kudde

    smink

    hårfön

    platttång/vågtång

    Haha, nu vet jag inte om jag fått med mig allt. Men shit så mycket det blev. Jaja, jag kan nog trycka ner det i en liten väska! Tror till & med att jag glömt något


break your heart

Nu har jag precis duschat & fixat mig ..
Jag bara älskar denna underbara låt, break your heart.
Den får en att bli så strålande glad. Jag hoppas att Julie ringer mig snart, eller smsar.
Ska först plugga lite, sen promenera till mormor ju =)
Sen får vi se vart dagen bär mig åt :D


Now listen to me baby
Before i love and leave you
They call me heart breaker
I don't wanna decieve you

If you fall for me
I'm not easy to please
I'mma tear you apart
Told you from the start, baby from the start.

I'm only gonna break break ya break break ya heart.


to ten million fireflies



denna låten skickade min underbara vän Dennis Janbo till mig nu på morgonkvisten.
Grattis till jobbet vännen!

Gimmie that

Vaknade nyss, efter en lång natt, först pratade jag i telefon med Pontus, sen kunde jag inte somna :( var så nervös, vet inte varför =) men men,. haha.
Sen drömde jag värsta hemska mardrömmen om att min lillasyster höll fast mig medans jag skulle in på ett speciellt prov. Usch det var hemskt. Mycket hemskare än vad det låter. Sen nu på morgonen kvisten snackade jag med Julia i telefon, kändes så bra. Hon får min dag att stråla upp. Så är det.

Tänkte gå in i duschen nu, har precis noppat mina ögonbryn, så ska in i duschen nu, sen promenera ner till mormor på sjukan <3 sen får det blir hem och plugga ihjäl sig.

Jag vågar inte ens hoppas, men ska ändå tro på mig själv. Men vi får väll se hur det går :*

Imorgon går vårt tåg 18.00, sen ska vi byta i Hässleholm, som går till stockholm, tror jag. Så i Hässleholm får jag sitta på natt tåg :D haha , får vi se hur det går med att sova. Jag lovar att uppdatera mig =) har ju min lilla data med såklart.



Denna underbart goda drickan, drack jag på båten igår. Kan man tänka sig att jag valde bort colan för vitmin vatten. För det gjorde jag :D borde vara stolt!


if you you you

haha nu har danne lurat i mig något om att jag ska tjäna pengar på facebook. Så får vi se ifall det går =)
Nu ska jag fortsätta att plugga körkortet, sen blir det ut och gå, promenera bort till mormor som fortfarande ligger på sjukan <3 sen blir det hem & umgåss med familjen.

längtar efter sommaren. Jag kan knappt beskriva hur mycket jag längtar efter Italien. Att vara där i två veckor, ska bli underbart! sola, bada, dricka pina colada ;d haha




I always gonna love you!


sexual healing

Kom nyss hem efter en tripp i Danmark, på båten träffade jag Tomi och Eliott, som höll mig sällskap, dem skulle till tyskland och handla mumsi. haha.. sen gick jag av båten och strosade rundor i Danmark. Det är en mysig liten håla. Efter ett tag åkte jag tillbaka till sverige & åkte hem, eftersom jag har så jäääävla med plugg. Men snart kommer Julia som varit hos lilla Mathias Duragram, haha dem två alltså.

Så nu ska jag fixa lite saker, sen ska jag plugga hela eftermiddagen & sen promenera ikväll när det blivit mörkt och mysigt.

my lovely days!


Used to be the one

Har precis duschat och ätit en god frukost. Kom precis på att vad gör jag vaken nu? klockan är 07.00 :O haha ska inte ta bussen förräns halv tio =) men då är jag i god tid iallafall! Men kunde iallafall sovit till 8 typ. Men istället går jag upp vid 06.00, fattar mig inte på mig själv ibland.
Hade egentligen velat ta på mig mina älskade mjukis kläder, men det kan jag ju inte idag, måste vara stiligt klädd & hur fan är man det, med alla mina små socker söta klänningar! :) men hittar väll fram något skulle jag tro! Snart ska jag ringa Julie & fråga varför inte hon sovit något inatt, sen så blir det föna håret & fixa till mig lite :D

Palla att det är sådant skitväder vartenda gång jag ska ut & fixa saker, kunde det inte bara varit solsken ;D
ahja, längtar tills helgen kommer, då blir det ju sundsvall, jag & mamma åker torsdag natt, med natt tåg, så är vi framme fredag morgon! :D




At the end, why are you here..

Godmorgon, nu är klockan så mycket som 06.17 & jag vaknade nyss. Känns som att det bara är jag som är vaken vid denna tiden. men men.. nu ska jag snart äta någonting, sen hoppa in i duschen, sen blir det en hel dag i danmark! Har knappt kunnat sova någonting inatt, vet inte varför. men har känts helt konstigt!

Annars idag ska jag fixa lite viktiga ärende, sen hem & plugga, sen blir det ut & gå en lång promenad!



här är min älskade misen, han är så mysig att kela med på morgonen! fast nu ligger han och snarkar här bredvid mig :*


Oh my god

mina älskade beundrare..
shit
what
hur kan det vara så många,
första dagen man bloggar?
vilka är ni alla?
haha är jag verkligen så intressant ;)
tydligen.
gud vad jag älskar det!
& det gör bara att ni inte kan sluta klicka in på mig varje dag!

HAHA, retsamma tammsan!


Tell I miss you

 Gud vad underbar dag jag haft idag, bestått av massa mys och snack. Idag beställde vi ju också tåg biljetter till Sundsvall, så blir att vara på SM hela helgen, sen sova hos pontus från söndag till måndag. Idag har jag haft massa mys med Julie & så.. Sen var jag & mamma uppe hos mormor, hon är för go alltså, en envis liten söt äldre dam, eller vad man ska säga för det ska låta fint :) Ute en lång promenad med mammsen med, det blev en massa snack, vi åker ju till Italien den 18 juni ska bli riktigt skönt!

Så himla skönt att bara ignorera tjejer som är falska och äckliga. Men ska vi sjunka så lågt så kan jag gärna tänka mig att gå ännu längre ;)





PUSSS



If you ever feel like

Kom nyss hem, precis träffat Julia, sen promenerade vi till AP. Blev lite gott snack & så. Sen drog jag vidare hem till mig själv, så nu ligger jag i soffan och ska plugga lite körkort.. sen funderar jag starkt på att tvätta bort mitt smink & gå ner och sola. Men vet inte om jag vågar mig ner i källaren där solariumet står, eftersom det finns spindlar :( uuusch. Men jag tror det är ett måste nu, för fyfarrao vad blek man blivit. Men vill inte ha cancer, det är faktiskt rätt så stor risk, finns ju tjejer som solar ihjäl sig typ.. då får dem fan skylla sig själv!

haha nu sitter både jag och mamma och nördar oss på varsin data! Fryser ihjäl! det är fan svinkallt.
Haha fast nu frågade mammsen mig precis ifall vi skulle gå upp till mormor en stund på sjukhuset. Sen gå inom & sola, tyckte det lät som en jättebra ide. Så hörs sen! :D


so cold

Idag vaknade jag och har pluggat massor med körkort, gud så nervös jag är inför slutet här nu =)
sen har jag gjort lite andra viktiga uppgifter som jag hade idag, sen ringer världens bästa Ola & säger att även fast min ekonomi är dålig och allt, så betalar han så jag och mamma får hänga med upp på SM till Sundsvall, jag blev så jävla glad. Resten av morgonen har jag legat och myst med min älskade pellemise, i sängen! tror han njuter av att mitt rum är så finstädat som det är nu :D haha..



Nu får vi hålla tummarna för syrran som ska tävla sm i helgen! Är hur nervös som helst!
Nu ska jag plugga lite till, sen så får vi se vad som händer. Ska inte ligga hemma idag bara, utan göra någon nytta iallafall.


dejavu

det kommer bli en galen helg & denna dagen har börjat med massa solsken! Morfar hämtar mig snart, så ska vi upp till mormor. Sen är det ju mammas födelsedag idag också, måste hitta något fint till henne! <3

helgen ska bli intressant kommer få testa på mig själv lite, hur det kommer kännas, massa party och en helg med emelie! :* sen träffa på lite gott folk! Snackade med kicks i telefonen iförr går, var så roligt att höra ifrån den lilla muppen där uppeifrån :) Sen så blir det ju italien nu till sommaren!!! wiiiihoo!

skriver sen ;D


no matter what I do, all I think about is you

Vaknade för ett tag sedan, ska snart ner till stan och köra med min lärare, sen blir det pluggpluggpluggpluggaaaa körtkortet. Nu närmar det sig ;D sen så tänkte jag ta en paus och åka till min älskade mormor som fortfarande ligger kvar på sjukan. Sen ikväll blir det att gå och sola och göra ansiktsmask. hihi, helgen kommer inte bli lugn med emmsan ;) <3 vi ska till pascha och sen kanske tempel ett tag! Kommer bli nice. Dansa loss lite ..

Sen idag ska jag söka lite jobb och så med! så har jag fått gjort en hel del tycker jag :D

No matter what I do
All I think about is you
Even when Im with my Boo
Boy, you know Im crazy over you


RSS 2.0