åhhh

fett störigt måste jag bara säga. det stör mig riktigt mycket. blir så arg när jag tänker på det..

du fick ju mig att glömma, så då måste du vara bra?

haha

en tråkig måndag

hellu..
idag vaknade jag av att mamma kom in i rummet och bad mig stiga upp ;/ fasen liksom..
hela dagen har gått åt till att städa och sådant  så hela familjen har städat.
Nu har jag precis duschat & fixat mig klar, så ska jag och familjen ut och äta på resturang, ska bli gott ;* mums..

Gårdagen, var underbar, den tillbringade jag med min älskling sara, det var längeseadn jag shoppade så mycket som jag gjorde, men kul hadej ag iaf! fan vad mycket snack och mys det blev igår, haha har shoppat, skor, stövlar, klänningar, tjocktröjor, koftor, öronhänge, björnborg plånbok, o massa sådant fint (: det är lätt det bästa som finns :*

haha

älskar att bara mysa runder hemma (x

måste bara nämna detta, fyfan vad jag hatar barn ibland, alltså när man går och handlar, då ska det fan inte vara massa barn com skriker och har sig, för helvete alltså.. blir så jävla arg och allt på barn som bara skriker. Sen förstår jag inte tjejer som liknar killar och killar som liknar tjejer. Är man en kille klär man sig som en kille och så, är man en tjej så beter man sig så. Igår på väla så blev jag så sjukt fundersam hur folk tänker.. :P haha! störigt till max!

xoxo

Söndagsmyz!

shohppsan..
Idag ringde älskade sara & väckte lila mig ;* inte likt sara att vara uppe i tid, men så var det..
Nu ska vi bege oss till väla & shoppa loss, gud vad mitt liv är underbart som det är just nu, pengarna kommer infullandes & resan ska man snart beställa & massa med shopping, det bästa som finns lätt! Kärleken flyter på ;) & allt är så himla roligt, 3 veckor kvar att jobba, sen ska jag försöka hitta ett nytt jobb, eller jobba kvar lite nätter tror jag, eftersom man tjänar bäst på natten (:

Nu ska vi fixa klart oss, sen så blir det väla ;D

Skriver efter jag varit på väla med gullungen (mp)<3

haa

har mobilen med skitungar! :D
gud vad jag är mogen av mig :D HAHAHAHAH! NOT! :D

HBG festivalen

Nu har jag precis duschat & fixat mig klart, ska snart ner i stan & träffa Tilde & handla lite klänningar & sådant, sen hem igen, & sen träffa emelie ikväll ;* <3 så bli så mysigt!

haha varför är tjejer så patetiska ;p förstår mig inte på dem ibland, jag menar ofta jag skulle bry mig? haha du hjälper ju bara mig att inse hur jävla mkt bättre jag mår! & plus att jag tror bara du är rädd, att den dagen ska komma då han börjar träffa mig.. haha, emn den kommer gumman ;)Tack för mig idiot!:D

nu måste jag fixa mig, sen ska jag sticka ner snabbt till staden (mp) <3

haha

seg som fan

Godmorgon ;)
Kvällen igår blev inte alls som jag bestämt, skulle egentligen vara med mimmsan och josse hela kvällen, men min jävla mobiltelefon bara pep när jag skulle ringa någon.. Senare på kvällen tror du inte jag, sara & Isabell tappar bort varandra, som tur är sgå jag Moa. Så jag & moa bestämde att göra det bästa av situationen, så vi gick in på tivolit och så, där två killar kommer fram till oss, dem var nog 25 (; haha.. så frågade dem om vi var systrar så vi sa ju såklart att vi var det, det tyckte dem var pörrigt, men aja, iaf, så frågade dem oss ifall vi ville åka en karusell med dem ;p.. så körde vi med "men vi har tyvärr inga pengar till det" hahahaha.. så dem bjöd oss på en karusell (; haha fan vad roligt det var, skrattade ihjäl mig alltså :P Där träffade man ju massa folk som man kände, rasmus, jimmy, emmi, sara, emmi, vigge, marlene, tilde med mera :* sjukt najs!

Idag vaknade jag vid 10.30, och ligger här och myser i sängen med datan & musik, ska snart hoppa in i duschen & så, sen blir den ner en snabbis nu på fetsvialen och handla lite party klänningar, sen hem & fixa sig inför ikväll ;) <3 haha!
Jag måste bara berätta om den jävla fjortis killarna som var i stan igår, alltså palla gå med hundra totteband på bena, och mega blont hår, killar ska vara brunetter, pallar fan inte blondiner alltså :* HAHA (A) bara mig själv då.. haha, aja, sen alla brudar som kom dit med värsta randen i ansiktet och meeeega mycket smink, hur orkar man liksom? ;p Plus att tjejer stod och sminkade sig överallt ute på festivalen, tjejer ni borde tänka om, det är bara pinsamt! tro mig.. ni gör bort er.

haha

xoxo på er! Jag har mobilen med mig hela dagen bara att smsa snyggingar ;)

"jävla fjortis"



hahaha kan man inte annat än att skratta åt dig eftersom du är så feg och är anonym ;) men man kan ju ana vem det är ju .. HAHAH! FAst det är bara mitt budskap att jag ska störa dig/er, så då verkar jag ju lyckas ;)  haha synd bara att det står IP ;p ;)


morgonkvisten

Hej min käraste blogg

Idag vaknade jag av att ola kom in 14.30 och frågade om han fick öppna mitt lönepapper ;p (; så jag bara kan du väll få göra, sen somnade jag & Isabell om, sen kommer gubbfan in och väcker mig igen och säger hur mycket jag fick i lön ;) wiiiho tänker dock inte säga hur mycket,men det var över 5000 kr, så det var väll gött :D ;) Nu ligger jag här i sängen och är helt rädd, det åskar och pissar ner regn, inte alls kul :(..Så det är väll bara att ändra om planerna för ikväll. :P

Igår var den sjukaste kvällen på länge, det började med att jag & isabell åt tacos här hemma och sen låg vi i min säng och pratade om hur killar kunde vara så jävla störda! Vi kom fram till en massa om att hur svårt det är att hitta killar som behandlar en bra, för nästan varje skithög till kille bara är ute efter en sak. jag blir så jävla irriterad när jag tänker p hur killar kan behandla brudar. Men visst, vi klarar oss ej utan dem ;) men men.. Efter vårt lilla snack, bestämde vi oss för att bege oss till Bogge, och hyra film & handla lite godis. Men vi har bara komma dit, då var kvällen som sagt redan bestämd, enligt mig. Där träffade vi två stycken killar, som vi började prata med, vi bestämde senare att vi skulle komma hem till dem, så vi åktge först hem och fixa oss lite & så ;P Sne begav vi oss dit, sjukt roligt, eftersom vi kom hem klockan 07.45 imorse så måste jag säga att vi hade sjukt roligt och mysigt ;p Lite pussar hit och dit och rajtantajttan ;P HAAHH skoja.. inget vi ska gå in på här nörds som läser min blogg om och om igen ;p :* ni är så underbara (;
Imorse när vi kom hem hann vi bara slänga oss i sängen och somnade (: Måste bara nämna en grej till, tack koffe för samtalet igår, det var kul att sancka med dig i 1 timme ungefär ;P haha :) tur du kommer med goda råd till din kompis. :*

Aja nu är klockan 15.45 och jag & isabell ligger här i min säng och surar för det började regna och åska, inte alls lika kul., Me nu verkar det ha blivit bättre väder & jag ska ner med mimmsan sen till festivalen <3..
Så snart ska jag gå och duscha sen ringa mimmi älskling, och sen får vi bestämma efter det, men eftersom vi inte hann se filmen igår så får vi sätta igång den nu :) och så ..

Bilder & sånt kommer senare eftersom Isabell tog med sin kamera :*

& jag måste bara nämna att jag hatar regn och att det inte borde få finnas på en festival eftersom då ska man kunna gå i kortkorta kläder & sådant fint :)

<3

nu ligger jag & lyssnar på världens mysigaste låt som jag fick av Emelie Lundberg <3
http://www.youtube.com/watch?v=A-vVCwR_598

xoxo

raise your voice

Nu ligger jag här inne i mitt älskade rum och kollar på film med lillasystern och två andra brottare, Elin & Ellinor. Vi kollar på raise your voice & har preics varit och ätit. Vi ligger & snackar lite skit och ska glo vidare på film, sen ikväll kommer Isabell och sover här mysigt ;* Snart ska jag hänga upp allt i min gaderob, tänker ta foto sen på alla mina älskade klänningar och kläder :) <3

<3<3

xoxo

Måste bara tillägga att alla som går i gladiator skor, snälla bara lägg ner, så jävla fula är dem ! Dem är hemska till max! Nu vet jag att några av mina vänner har sådanna och dem ska inte ta åt sig för dem är mina vänner, men alla andra brudar borde ta åt sig (; !!

dagens skämt!

haa

denna bruden är verkligen ett stort skämt! haha.. men men jag är ju bäst :D ;)

torsdag, suck

Hej min käraste blogg, har varit sjuk länge nu, därför jag inte kunnat blogga, har haft en rehjäl influensa.
usch, det har varit många feber dagar, och har inte kunnat jobba :( det är verkliegn trist..
Igår bytte jag rum med mamma & Ola. Så nu bor dem i källaren och jag bor i det finaste rummet i huset =D!
åhhh älskar min spegel gaderob den är så himla fiiiin & inte nog med alla kläder som är i den! Idag ska mamma hjälpa mig fixa i min stooooora gaderob och hänga upp alla klänningar och sådant.
Sen så börjar ju den efterlängtade helsingborgs festivalen idag, men jag ska inte på den idag, utan imorogn och över morgon. Lika bra att spara sig plus att det är värsta hemska vädret här idag :/..

Igår så lovade jag min granne att jag skulle passa hennes sköldpaddor, men som sagt, jag är ju en person som är väldigt slarvig och absolut glömmer saker hela tiden, fastän att jag är bäst ;D! mohaha!
Så igår flyttade det in två smått sköldpaddor, dem är lika stora som mina händer, vill säga inte stora. haha, Det första jag är ju att släppa ut dem i mitt rum på golvet eftersom jag tyckte buren var för liten. Sen gjorde jag något annat, så jag fick springa och leta upp dem sen! blev lite rädd, för tappade verkligen bort den, ena, men den låg bakom kudden som tur var. DEM BAJSAR JU INTE LITE? :o.. aja, ska vara duktig iaf och så, ska lägga in lite foto på dem eftersom dem är så underbart sööööta egentligen, men vågar ju knappt ta i dem, så närjag ska flytta dem, så tar jag i dem snabbt, imorogn ska jag bada dem :)

aja, slutsnackat om sköldpaddor..

nu tänkte jag vara snäll och hälsa min ikke vän julia grattis på hennes 18 års dag. Eftersom hon skickade meddelande till mig på min 18 års dag fastän att vi inte var vänner. Hoppas du får en bra dag & att tårtan är riktigt god.

gud vad snäll jag är ;) hahahaha! Not.

egentligen varför ligger alla brudar och bölar över killar?
Vi vet ju att dem inte är dem ända vi kan få? Jag förstår inte varför jag bölar om och om igen pgv en kille? En kille som jag klart delat mycket med, men vafan? det finns så många andra, det finns så många andra som man kan få, och jag är verkliegn den jag är, jag är en brud som bor i det tråkiga helsingborg och vill skaffa silikon och sen flytta upp till göteborg, jag menar mitt liv har ju precis börjat, jag har precis börjat tjäna pengar och ska ut och resa och sådant!

Nepp, inte ska man gråta, även fast det är svårt, skit i det i sånnafall! jag menar jag är ju verkligen mig själv till max. Sen att brudar stör sig på det, det är bara att finna sig i det tjejer ;) hahahah..

aja nu ska jag torka mitt hår sen sätta igång bring it on ;D kommer lite bilder sen ikväll!
xoxo

<3


RSS 2.0