godmorgon

heeejsansveeejsan.

nu är klockan 12.00 och har nästan precis vaknat. Ligger fortfarande i sängen och tänker och lyssnar på musik. ska snart ta fram körböckerna och öva lite i dem. Sen så ska jag ta mig upp ur sängen och duscha & fixa mig. Ikväll vid sju, ska jag på danspass på friskis :* väldigt längesedan. Men eftersom mina två älsklingar ska med mathilda & sara så längtar jag extremt mycket efter att få dansa igen. Eftersom detta är första dagen jag ska börja träna ochsådant. Så har jag bestämt mig för att då är det första dagen jag börjar äta rätt igen. Så får vi se ifall det ger något resultat. Aja nu ska jag lägga mig i solariummet ett litet tag. Slumra till där kanske. hihi..

vi hörs. xoxo

& nästa helg kommer denna lilla filuren till helsingborg igen :D
haha


<3

godmorgon era fjööntar

nu har jag precis vaknat i min älskade varma säng. Åh hade bara önskat att någon kom med ett glas oboy och mysteriet på greveholm (aa) .. så kunde man legat här hela dagen och myst. riktigt myspys. Igår var jag med stampe, sara & steffen. Vi typ körde rundor lite, åkte hem till stampe och kollade när han tatuerade. Sen så körde vi iväg en runda igen, sen skulle vi hem och kolla på desperate housewives. Sen körde vi iväg, vi åkte ner till crom och satte oss där. Så kollade jag när sara och stampe spelade (: .. sen körde dem mig hem..

idag blir det nog bara ta det lugnt, ikväll vid 8 tiden ska jag träffa mathilda i stan, för då har hon slutat jobba den godbiten. hihi <3


RSS 2.0