Fredag :*

Idag så vaknade jag upp med baby brevid mig. Så himla mysigt. Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag tycker om dig. <3 Sen stack han till jobbet och jag till skolan. Har slutat nu så ska hem och sola, sen träna =) <3 Ikväll blir det utgång med tjejerna ;d <3 sen så får vi hoppas på att honey sover hos mig ngn av dessa dagarna. Annars så ska vi mussa på söndag!
 
<3

redovisning idag då ja :*

Idag så vaknade jag kvart i sju, gick upp och duschade sen tog på mig lite mys kläder. Förberedde mig för redovisningen vi hade i projekt arbetet för tvåorna. Det gick riktigt bra, nu sitter jag här i skolan och har precis haft den, slutar för dagen. Imorgon är det prov i Sjukvård, hem och plugga röven av mig idag :P <3.. men måste hinna träna och sola, för ikväll kommer honey till mig :* har saknat dig så sjukt mycket!
Jag har redan fixat jobb, men det finns ett annat jobb också som jag tyckte ojm väldigt mycket, där jag praktiserat innan, jag skulle få svar från dom idag också om jag fick det jobbet. Isånnafall tackar jag nej til det andra =) !!

Tyckte helt klart att det var på tiden att kronprinssesan ska gifta sig med Daniel. Han har fått ta mycket skit hit och dit. Igår såg jag en debatt på tv om vad dom olika politikerna tyckte. Bland annat var gudrun schyman med. Eller vad hon heter. Tycker inte om henne. Iaf så har han daniel fått ta mycket skit ifrån kungen och drottningen. Men ändå stått ut, så det är vl roligt för dom :P hahaha :D

Nej funderar på att åka hem och hämta träningskläder och åka ner och gå på något pass. Sen hem och plugga och sola lite (; vettifan alltså :p.. eller åka och simma lite, hade varit grymt skönt. Har ju köpt två odd molly linnen, ett vitt och ett mörkt grått.. ska köpa det ljusrosa snart (aa) <3 längtar satan i det :D så himla fina. Sen blir det väl ny jeansjacka till sommaren =).. igår så snackade jag och mamma och studenten och balen och allt vad som ska fixas. för den 12 mars är det bara 3 månader kvar (; <3 iiiih... spännande. Tänk att jag aldrig ska gå i skolan mer :O.. helt sjukt. Iaf, stundentfest hemma hos mig dåja (Y) aaafan.. hahha sjukt naaajs ! :D <3

Ne nu ska jag bege mig, vi hörs lite senare. + snart ska jag göra om min blogg :D:D:D


åhh längtar så mycket efter min lilla mumsboll <3

dags för ändring

Jag måste göra en total ändrig om allting ska gå i min väg. Jag känner för att färga mitt hår mörkt igen, börja träna varje dag så man håller humöret uppe och är glad :).. sen att jag ändrar mig själv. Från och med idag, ska jag verkligen bete mig som jag är 18 år. Inte hålla på att gå runt och fjönta mig. Nu får det fan bli ändring. Man är tillsammans med någon för en andledning och det är en sak jag måste inse också. En kille stannar inte hos en tjej om han inte tycker om henne. Så nu är det min tur att rätta mig efter mina kloka tankar. :) nu ska jag på mattelektion :( ssuuuug. mumsig hund
denna hunden vill tammsan ha !!:D <3


godmorgon :*

Har nyss vaknat och ska snart hoppa in i duschen sen föna och locka mitt hår :)
Idag blir det stress att välja kläder (;.. det är mitt största problem på morgnarna, så jag har tur för det mesta när jag sover hos kicke, för då har jag inte så mycket att välja mellan. Eller jo, i och för sig, har rätt mycket kläder där också. Men ja (:
Skolan börjar 10.15 idag, riktigt skönt. Jag har inte engelska, så börjar med Matte nu på morgonen =). Sen har jag psykologi och idrott :D! krångligt schema om jag får säga det själv ;p
Sen idag blir det plugga projektarbete, vi ska ha redovisning imorgon ^, sen blir det väl sola idag igen och ut och springa som igår ;p hahaha !
Imorgon kommer honey hit och ska sova /v. Längtar ihjäl mig, saknar honom riktigt mycket! :* hihi
Nu ska jag hoppa in i duschen sen fixa mig, skriver efter det :D


ha det bra så länge :) pussss !

fettisdagen :*

fiiifan vad kallt det är ute nu :(.. längtar efter sommaren! Idag var det fettisdagen, så jag & angelina drog och fikade på fahlmans, hon åt en semla :) skit mussig, riktigt liten. Sen köpte Angelina bebis kläder och jag ett par ljusrosa tajts :D riktigt söta ! =) så imorgon blir det dom tajtsen och ett svart diadem i håret :d och en vit lång kofta (:
Sen hann jag träffa kicke och limpan snabbt i stan :) vi åt lite på graffitti :) mums. Älskar dig sjukt mycket Kicke. Längtar som fan tills torsdag, så älsklingen ska sova här <3 nu ska jag övningköra, sen ska jag plugga körskola lite (: sen blir det sola, och kolla tv ;D <3 hatar att sova utan min älskling. Skriver nog mer ikv sen :D hur det gick att köra :D <d

hörs ikvällsaaaaN ;D <3

Skärpning!

Idag så har jag kommit fram till att jag måste skärpa mig, jag måste börja blogga igen, känns som jag inte gjort det på evigheter ;p Sist jag skrev blogg så tror jag att mitt liv såg annorlunda ut, jag var inte tillsammans med kicke och allt var katastrof förmodligen. Men nu så har allt ordnat sig i mitt liv. Det går bättre i skolan, med familjen och pojkvännen :D <3 Imorse vaknade jag hos älsklingen <3, det är det mysigaste som finns, att bara ligga där i sängen och vakna av att ens pojkvän pussar en i nacken. Absolut den bästa pojkvännen som finns! =) <3 Sen var det bara för mig att gå upp och fixa mig, sen ta tåget 08.15 eftersom jag började 08.45.. På tåget träffade jag Erika (; min lilla puddig. Vi har alltid massa att snacka om när vi ses, det är så konstigt nog att vi alltid håller med varandra i allting. Haha! Sen begav jag mig till skolan för att vara ordentlig, men när jag kommer hit har jag bara en lektion. Sen smsa Angelina mig att hon är påväg till skolan, så hon är här med mig nu vid datan i skolan och så ska vi snart gå och fika och snacka lite gojja.
<3 
Saknar min mussboll <3 ;)

RSS 2.0