idiot

Finns det något bättre än att vara blondin?!

Varför man ska vara blond ;
*Man får alla blickar efter sig, och killar älskar blondiner
*Om man inte har bussbiljett är det bara att charma lite och dra lite i sitt hår så får man gå på
* Man har en anledning att skylla på om man inte fattar, så alla tror då inte man är dum i huvudet. dem förstår
*Man ser brunare ut
*Blondt är världens snyggaste hårfärg!
* Man är snyggare i blondt
* Man står för vad man kommer i från
- Att vara blondin är helt enkelt bäst.

Jag älskar mitt hår & min hårfärg! så jävla snyggt!'




Denna dagen får jag berätta om imorgon, är för trött för att skriva nu;p
Jag har aldrig varit med om något mer komplicerat!

Natti natti :*


morgonkvisten

Nu har jag precis fönat håret, och tagit på mig en rosa/vit randig klänning och ett på leggings. Jag har fixat min digitalkamera nu, så jag kan lägga in foton på mer vad jag gör om dagarna och lite sånt ;P har precis suttit och gjort fransk manikyr på mina naglar (: skönt! .. sen ska jag snart sminka mig lite, och sen äta en ordentlig frukost. Sen blir det skolan och massa plugg. Måste skriva ett PM till svenska muntliga nationella, fyfasen :P aja då :) nu ska jag fixa mig det sista.

Pussiss! :*

<3

voffeldagen =D

Godmorgon.. Inatt har jag sovit riktigt bra..Jag känner att jag börjar bli lite förskyld men det är lugnt, jag klarar mig ändå. Idag är det som sagt Voffeldagen, mums :* så himlans gott! Så mamma berättade att hon skulle göra voffler i eftermiddag (; låter som en bra ide <;..

Idag blir det skolan projektarbetet alltså igen ;P sen blir det idrott.. fyfan. Hatar idrotten i skolan, man kunde väl fått gå på spinning eller något sådant istället. Aja nu är det iaf så ;D.. Ska ta och hoppa in i duschen nu, sen kommer man till mitt dagliga problem, KLÄDERNA :(.. ja (: vi får väl se vad det blir idag :D




En person jag känner är verkligen helt misslyckad, så det är verkligen synd om honom. Men vi får väl se om han förstår det någon dag, än så länge kommer han säker inte göra det, för dom han umgåss med är lika misslyckade!

MUUUUMS, gott med vofflor!
Skriver snart igen.
pusstammsan! (K)


skolan

nu har jag precis haft lunch, sitter och ska börja med projektarbetet snart.. det är sjukt segt, vill bara hem och lägga mig! riktigt trött, men nej, jag ska gå och sola efter vi fixat allt här i skolan. Åhh.. måste städa min jävla gaderob, sjukt mycket stök!.. men men, har rätt mycket nya kläder, så ska fixa allt så det blir fint =D.. jag vill bara få allt klart. Fan vad allt blev lätt helt plötsligt. Det var bara detta jag ville få veta, att jag alltid har ahft en andledning till varför jag varit orolig.. :)

så skönt, nu ska jag börja med projektet, skriver lite senare igen ;D!



saknar mitt bruna hår ;P men ja! Blont är ändå bäst !:D

pusspånosen ;)

GodMorgon :*

Igår gick jag och la mig vid hlv tolv, sjukt skönt att komma i "Säng" så tidigt :D..ställde klockan på 06.00. Har kommit på att det faktiskt tar längre tid för mig att välja kläder än vad jag har trott ;p.. Ska snart hoppa in i duschen sen kolla lite tv och sådant ;D.. Idag börjar jag klockan 08.45 (: sjukt skönt. Sen Ska jag har friskvårdsmetodik. Sen blir det projektarbete hela eftermiddagen. Puuhu, vissa har nationella i Svenska. Fyfan vad jobbigt. längtar inte. Sen så ska jag gå & sola. Ska faktiskt ska med  mig träning kläder till skolan, fall i fall jag ska ta ett spinning pass, hade varit väldigt skönt ! ;p Sen blire mysa med daniella bajb ;D <3

Aja nu, ska jag äte en fin frukost, sen blir det duschen, hörs snart igen =D!!!

funderar på att gå i myskläder idag? men nej, haha eller jag vet inte vad det blir ;P


myskväll

idag har jag varit i skolan väldigt länge, jag, amanda, emelie & Alvin jobbade kvar, så vi får rätt med allt i projektet. Det går bra, och vi börjar få rätt på allt. Sen så åkte jag hem, så hämtade Frallan mig, så åkte han, jag & daniella till Mace Donkan ;D.. Sen efter det åkte vi och träffade Pelle ;p haha hans komentar var ju sjukast ! :P Sen blev det in till stan en runda, satte oss på espresso house, frallan tog kaffe, sen körde dom mig hem ;D Sen när jag kom hem bestämde jag mig för att sola, så jag la mig där ett tag.. Har precis kollat Spårlöst försvunnen., usch började faktiskt gråta när tjejen i programmet återförenades med sin pappa. Dem båda grät, och kramade varandra. men men.. Nu sitter jag här, ska snart ut med grannen och snacka i think, sen ska jag nanna ! blir en lång dag imorgon igen! ;p men jag kämpar på med skolan nu i slutet ;D

Haha, jag tror ingen sett mig så glad i skolan idag , som jag blev idag ;D HAHAHA ! :D helt sjukt! aja :)sådant som händisch. Får väl ta mig upp till stockholm, tycker det verkar som en bra ide ;).. ha roligt där uppe ut och sådant! :D

Skriver sen igen förmodligen :*



pusssis :*

jävla räkmacka!

<3


Nu sitter jag i skolan och har precis haft lektion. Jag köpte en räkmacka som jag åt på lektionen, fyfan vad äckligt, det var sån bajs sak i räkan, så jag vågade inte äta den ;p.. men iaf.. så sjukt najs det är nu, när studenten närmar sig.

Beyonce- Single Ladies :*!!!!!

godmorgon

Godmorgon, ännu en ny dag idag!
Som vanligt kan jag inte välja kläder (; .. det är sjukt svårt! haha.. så får väll se vad det blir för något :P
Idag ska jag till skolan och sen ska jag nog försöka träna & sola!.
Det är inte lätt nu i skolan, fyfan vad mycket plugg man har.. men iaf..
Igår åkte min familj till Josses familj o ödåkra. Där fick jag kaka och lite mat (; mums.

Nu ska jag in i duschen, skriver lite senare igen ! Puss haaaj ;D


<3

deppig

Ibland funderar jag på om det är du själv som väljer i ditt liv? Eller om det är något som peppar dig till något du egentligen kanske inte vill.. Jag är väldigt ledsen, har svårt att sova.. men det är inte så konstigt du var en del av mitt liv i 2 år, det är ju tomt. Men det blir lättare för varje dag som går, nu sitter jag här vid datan ska snart lägga mig, sitter och äter lite lördagsgodis :* så himla gott. Hoppas att jag kan sova nu inatt, det är sjukt jobbigt att inte få sömn. Har träningsvärk i bena så det stänker om det. Plus att igår tappade jag bort hela min plånbok ;(..

<3

godnatt på er sötnosar ;) om jag inte skriver lite till får ni sova gott!
Godnaget sov goghet :D


trötter

Igår träffade jag Daniella min baby, så var vi här hemma och åt tacoz fixade oss lite. Så kommer mamma ner och vill ha hjälp med kläd valet, eftersom hon skulle ut med Ola. Sen så när jag och Daniella hade fixat oss, och gick till bussen, så missade vi den "/.. sjukt tradigt.. men iaf, när vi sen kom på att det inte var lång tid förräns nästa buss kom så blev vi glada igen. Vi skulle till en lokalfest i Ödåkra. Sjukt längesedan jag festade och dansade så som jag gjorde igår, men det var riktigt härligt. Tack Ronette att vi fick komma! =D.. Sen åkte jag nog inte hem förrän halv tre ifrån ödåkra :D sjukt kul hade jag, men blev arg på min toffs jag hade i håret :P haha,. den var så stor och fluffig, men ingen kunde få ut min toffs ifrån den :P den hade fastnat så när jag ville släppa ut håret gick det inte :P Sen shakade jag och daniella på bordet ;D;D;D hahah !! :D aah man får ha riktigt skoj ibland. Jag klarade mig långt på min passoa & Soure Apple :D plus lite öl och cider. Igår hade jag på mig beige färgade stay ups, och ett odd molly linne i Rosa :* och så hårförläning i åsså i en stor boll på huvudet :D !! Jag kunde tyvärr inte ta bilder, men ngn annan kanske gjorde, i sånna fall lägger jag in dom här sen :D Sen vid halv tre hämtade stoffes pappa oss.. så fick jag skjuss hem !! :D Deckade typ med en gång ;D..Sen nu idag har jag bara vaknat, duschat och solat :) funderar på att åka med mamma och dom till Ödåkra. Dom ska hem till Josses familj :).. men fårse vad som händisch :D ! Tack för en underbar kväll alla vänner !!:D:D, skriver senare idag igen :D Pusssssssssss:*



<3


It's been seven hours and fifteen days
Since you took your love away
I go out every night and sleep all day
Since you took your love away


Since u been gone I can do whatever I want
I can see whomever I choose


I can eat my dinner in a fancy restaurant
But nothing, I said nothing can take away these blues
'Cause nothing compares, nothing compares to you


It's been so lonely without you here
Like a bird without a song
Nothing can stop these lonely tears from falling
Tell me baby where did I go wrong
I could put my arms around every boy I see
But they'd only remind me of you

solig dag =D

Jag älskar att vakna till solen! Man blir på så glatt humör.. klart man tänker tillbaka på förra sommaren bad här vid poolen, massa pommes och alltid läsk :D grillat kött och bara sköna dagar. Jag kan inte besrkiva hur mycket jag längtar tills studenten och balen. Idag ska jag på lunch spinning sen sola, sen ska vi tjejer hem hit tänkte vi och göra lite projektarbete, sen blir det nog utgång ikv eller något sådant :D !! :*

<3
Tack för bilden kicke jättefint gjort.

Nu ska jag försöka blicka framåt på allt spännande som händer i mitt liv nu till sommaren, längtar så fruktansvärt mycket :) !!!!! körtkortet, allting :D

skolan

Idag har jag matteprov och det suger röv verkligen! men ja, ofta man ska behöva kunna andragradsekvationer och sådant. eeh nej.. Men iaf, jag och emelie bestämde oss för att åka hem till henne och äta lite sen gå i stan, såklart blev det att jag handlade, jag handlade några tröjor på gina, h&m och carlings..Riktigt fina faktiskt :d ska köpa en kofta på H&M.. ;) riktigt fin... snart ska jag och Emelie gå och sola =) hahaha vi ska bli niggah till balen :D!!!!<3

godmorgon

Har precisw vaknat och ska sanrt duscha sen ska jag bege mig ner i stan.. Det blir en lång dag idag. Känns som att för varje dag som går, blir det lättare och lättare.. <3 ! Idag ska jag ha med mig kyckligsallad till skolan (: så jag kan ha när jag ska arbeta med projektet. Sen ikväll blir det bio ^^ Funderar på att gå och sola lite idag.. får väl börja med det nu hade jag tänkt ;D.. Igår kväll var jag och mamma ute och power walka på kvällen.. sjukt skönt att ha dig mamma! Jag vet inte vad jag gjort annars..

igår fick du mig att förstå att vi alltid kommer ha något speciellt tillsammans, även fast vi inte är på samma spår längre. Tack för smsen iaf.Skriver lite mer sen när jag är i skolan :* Have fun today !<3


du var något fint

kärlek är som en duva, håller man den för hårt kvävs den
håller man för löst flyger den..

Det finns ett litet ord,
för lite använt på våran jord,
det torkar tårar och lindrar gråt,
det lilla ordet är förlåt..

aldrig mer vi, aldrig mer oss.. lycka till ! <3


köpt balklänning och studentklänning, planerar resa nu med.. världen kan förändras på en enda sekund. Och jag vet att du aldrig känner dåligt samvete eller att du ångrar något. Men du ska veta att det gick snabbt. du valde det livet, utan mig.. med dom !.. hoppas iaf dig all lycka, och välj aldrig fel väg, välj den rätta.. där finns alltid någon som finns där för dig!

nothing compares

Imorse vakna jag brevid honey :* som för det mesta... Nu sitter jag här hemma hos honom och hade precis bokat spinning till han och mig ! Så sjukt kul att träna med honom, han pushar verkligen mig bra! .. sen idag så blir det kanske klippan och kolla på syrran sen sola lite, vi får se vad som händer ;* som sagt, hatar när inget är bestämt, men ja.. vi får väl se sen ! :D
Har iaf hittat en sjukt snygg bikini jag ska ha i sommar ;D sen blir det att färga håret mörkt igen tror jag ;p.. är helt inne på det tror jag .. så sjukt skönt det skulle varit. När jag får tid över pluggar jag nog lite teori , har ont i halsen :(

för stunden blir man så glad, varför kan det man får höra inte bara stämma hela tiden ? <3


heeeeeeeeja syrran :D
 så biffig rygg ;) <3

<3


nothing compares

xxx
tammy.


helt slut

nu har jag varit och tränat spinning och solat med honey :*
så jävla myspys. Imorgon blir det samma tror jag. hihi.. fyfan, jag skakar i hela kroppen, vet ej varför alltså :P
helt slutkörd. Ska snart hem till Lina min kusin, med mamma & cassie, så ska vi färga våra hår :P sen så ska vi till klippan på landskampen.. hehe ! ska bli kul att se japanerna brottas ;p..
Sen blir det sovis hos honey ikväll :*.. längtar efter att bara lägga mig i sängen och sooova, är så himlans trött efter dagen redan, och klockan är bara 15.00 :P helt sick.
Nu ska jag packa väskan ;psen dra. baj baj 4 you :D<3

mysmorgon

Igår var jag och älsklingen hemma hos mig, eftersom mamma fyllde år :) Jag och kicke köpte en bok till mammsen där det var över 1001 cocktails.. :) sjukt snygga cocktails. Någon av dom ska vi bjuda på min student :) Så vi åkte hit och åt med hela familjen, sen så åt vi efterrätt, lite kladdkaka med grädde, mums :* Sen såg vi två filmer och bestämde oss för att gå ner och sova <3 och så somnade vi, men jag vaknade i natt av att jag hade ont i halsen och sjukt mycket förkyld, men det gjorde inte mig något, utan jag somnade om. Sen imorse så vaknade jag brevid baby, sen nu har han stuckit och jobbat :( <3 duktig är han. Sen ska han möta mig i stan halv elva typ, så ska vi på lunchspin :D så himla kul..

Sen idag är det landskamp med brottninge. Usa, Japan och Sverige ska möta varandra :D så vi ska antagligen dit och kollar. Sjukt roligt ! idag ska jag färga mitt hår också :* funderar på att bli mörkhårig igen <; men vettifasen alltså ;)<3


så jävla sjuk du mot din kille, man fattar ju direkt att du skickat dom bilderna efter som du sa såhär " om du säger det till min kille så är du sjukt störd" Eftersom du visade rädsla och du inte verkar vilja erkänna det så fattar man det direkt. Plus att du tycker jag skulle vara ärlig innan, tror inte du är det helt mot din kille..

grattis mamma

Till och börja med vill jag bara säga grattis till min älskade mamma som fyller år idag <3 Du är så bra för man kan snacka med dig om precis allting. Men du kommer inte hem förräns ikv mammsen, för hon är i Göteborg och lämnar av min kusin therese som just nu sitter på planet till Australien, hon flyttar dit nu för gott :( <3 Tess min älskade kusin, tack för utgångar med dig och allting, du är så sjukt vacker och underbar på alla sätt! <3 du kommer få det bra där :) kommer ner och surfar  med er någon gång.

<3

Idag ska jag och älsklingen gå i stan och försöka hitta oss en present till mammsen, sen ska vi ner i norra hamnen och fika och om det inte är för kallt och solen håller sig uppe, så ska vi faktiskt ta och sola lite :D:D !! Sen blir det myyyysa.. Igår hade jag körlektion, så sa min körlärare att om 2 månader borde jag ha mitt körkort :) hade varit perfekt :D hihihi.. Nej, nu måste jag fan fixa mig, skulle möta bella på tåget om en halvtimme :P hahahaha sällan jag är så sent ute ;p Ta hand om er idag :d denna fina soliga dagen! Så vill jag bara säga saknar dig Lindaa <33



3

tillsammans är vi oslagbara

jag vet inte riktigt vart jag ska börja någonstans. Men alla förhållander har svackor. Precis alla, man kommer aldrig ifrån det. Så i helgen sa min kompis Denise såhär till mig " Tammy, det finns inte många i helsingborg som hade klarat Det är för mycketett förhållande som du och kicke har, ni har gått igenom så sjukt mycket tillsammans, och ändå står ni här idag". Det är sjukt mycket sant. Vi har gått igenom riktigt mycket tillsammans. Men ändå så är det något som tynger än. Jag är inte alltid den perfekta tjejer. Det där med svartsjuka tycker jag inte borde existera.  bara. Men en sak som jag tycker är väldigt jobbigt, det är ju faktiskt när tjejerna inte respekterar att man har pojkvän. Då kanske killen bara menar som en vän, men vi som är flickvänner till våra pojkvänner vet att den tjejen skulle lätt vilja ha min kille. Min pojkvän är sjukt vacker och underbar på många sätt, men ibland så kan jag gråta och fråga mig varför, ska jag ha en pojkvän som är så snygg och underbar som så många vill ha?.. jag är jobbigt, tjatig och allt vad det kan vara.. men med denna texten vill jag bara få ut alla mina känslor. Jag har stöttat dig i alla lägen, jag har aldrig sviktit dig, jag har aldrig pissat på dig i dom lägena du verkligen behövt mig, jag har haft mysiga dagar, stunder, älskar din släkt och din familj, allting.. ibland har killar svårt att förstå, att man kanske inte bara är en flickvän, utan också en bästa vän. Jag vek aldrig av när du hade det jobbigt hur mycket skit jag än tog. Så vet jag att du tagit lika mycket skit ifrån mig. En sak som vårat förhållande aldrig råkat ut för är otrohet. Det hade man aldrig klarat sig igenom. Sen vad som hände när vi inte var tsm, det spelar aldrig ngn roll. Så länge man är tillsammans, så ska man respektera varandra, lita på varandra, aldrig vara orolig att han inte har tid eller att han inte vill jag ska hänga med hans kompisar eller någonting. Det är ett moget förhållande. ibland kanske man växer ifrån varandra för fort. Detta är inte menat till mig och kicke, men vi tar oss till exempel, att jag fyllt 18 år, jag får mitt körkort nu innan sommaren, jag vill skaffa lägenhet och har skaffat jobb.. medans killen kanske är på god väg men ser inte att flickvännen utan bara kompisarna.  hade han bara släppt in en i sitt hjärta och sina kompisars liv kanske man förstått sig på mer av vad som händer och kanske lärt känna hans vänner o sådant, så man fick en syn på det hållet. Samtidigt då kan man börja lita och bygga upp förtroende, men när man aldrig får träffa dom, aldrig vara med.., aldrig höra något ifrån honom eller ngt när han är med dom, hur ska man då kunna lita på personen? Det är sjukt svårt. <3

Detta kanske inte är värt det i alla lägen, men utan dig mår jag skit

För mig är du det mesta, men för dig är jag som de allra flesta.



RSS 2.0