morgon godmorgon

nu har jag precis vaknat och ska in och duscha. Vi ska upp till lasarettet direkt och suga pontus öra hade vi tänkt, ett stort blomkålsöra. Måste göra svin ont. Så nu blir det duscha och sen fixa det, sen får vi se vart dagen leder oss. Imorgon blir det praktik mellan 8-15.00 :) som alla andra dagar i veckan! ska bli så intressant!

Hejsvejs så länge!




hemma efter en lång dag

nu är man hemma efter en lång dag på brottningstävlingen, en tävling som hedrar mikael ljungberg så tävlingen är ju gjord på ett fint sätt, men fyför vad tråkig tävling, de kunde gjort det mycket bättre, mindre pauser på mattorna, större mattor och att matcherna gått hela tiden, normalt slutar en tävling vid 2-3 en sådan liten tävling, men denna tävlingen slutade som öresundsträffen som hade 700 matcher. Herregud! ahja.

Nu ligger vi och kollar chuck jag, älsklingen och emil. Emil har haft ansiktsmask på sig nu och ser väldigt rolig ut :) men vad gör man inte för hyn! :D


godmorgon

Godmorgon, nu har jag nyss vaknat och jag är riktigt trött, men vi ska iväg på brottningstävling hela dagen, ska bli så myspys! Det ligger tjockt med snö utanför ungefär 4 centimeter, jättefint. När jag stod och vofflade mitt hår vid speglen så ser jag en katt, en svart katt gå i snön och se så mysig ut, blir så fint när det blir sådanna fina spår på marken. hehe. I helsingborg så blir det bara plask och äckligt, men här var det ju riktigt fin och tjock snö!

Kanske blir snöbollskrig någon dag? :) ja, det får man se sen. Fast kanske lite för kallt att leka med snön, jag undrar hur julkalendern kommer bli i år. Men det är typisk härm av mysteriet på greveholm i år, att de hyr något stort hus eller slott där det händer läskiga saker. Nästa helg är det 1 advent. Nu ska jag fixa det sista innan vi ska åka!



julemys


göteborg har fått snö!

Får ju inte glömma att berätta att i göteborg ligger det ett fint lager av snö, så juligt! natti natti

chuck chuck chuck

Nu har älsklingen och jag precis tagit ett mysigt bad och klockan springer iväg, tävling imorgon ju! men nu ska vi krypa ner och kolla chuck, är så glad att jay gick vidare i idol, han är ju från min hemstad! blev helt chockad att jag fått så många komentarer från läsare som jag inte har haft någon aning om hur de kommit upp o läsa min blogg, men blir jätteglad för allas fina komentarer!

Godnatt så länge!


fredagsmys

Idag har jag träffat mamma för att käka lunch på nordstan, typ som väla fast i Göteborg, hihi. Det blev att vi träffades snabbt för hon skulle hämta morfar sen. Sen begav jag mig till göteborgs kliniken där jag mötte upp älsklingen min för att han skulle kolla ryggen. Efter ett tag drog vi till ÖIS lokalen för att ta det lugnt ett tag och sen skulle nico och ruben på bio, hehe rart av de att gå tillsammans!

Nu är jag och älskling hemma, har nyss kollat idol med tända ljus och mys. Ska snart ta ett varmt bad sen gå och lägga oss eftersom det är tävling imorgon för killarna. Ska bli kul att se lite brottning! Nästa helg är det fristils SM! Nu ska jag inte vara så osocial mer!



En godisbit i munnen men en vintrig bild! Sov så gott!

buenos días

buenos días, vaknade nyss och hoppades på att jag skulle få se snö ute, men nej ingen snö ännu. Ligger i sängen med älsklingen och han kollar chuck, så får väll se om jag ska lägga mig och mysa med älskliungen ett tag sen gå upp för lite frukost. För ett tag sedan pratade jag med mamma lilla, hon ska köra morfar upp till varberg och hade ju tänkt komma förbi en stund till göteborg och se hur jag har det, men bara om vädret blir bättre!

Dagen blir säkert mysig, men nu ligger älsklingen och ska kittla mig så får väll pussa och krama lite med honom eftersom han blir så avundsjuk på min data som alltid får så mycket tid, hihi! :*


Älsklingen i rött, så fina trikåer <3

hektisk vecka

Denna veckan liksom de sista veckorna har vart j*vligt hektiska i mitt liv. Hann ta mig upp till göteborg för min praktik börjar här nu, men i söndags så ringde mamma och sa att mormor blivit sjuk och så, då var det bara att packa väskan och åka tillbaka till Helsingborg. Har varit några dagar på sjukan med älskade mormor, men hon är stark söt liten gumma! Finns ingen i hela världen som geer mig en sådan enorm trygghet som mormor och morfar gör. Är så himla glad att hon klarar det vartenda gång, men samtidigt så skulle jag vilja ta hennes lidande ibland <3

Nu är jag i Göteborg igen! Har precis varit på brottningsträning med älsklingen, kollat när han tränat. Imorgon kommer mammsen upp en runda och så får vi väll se vad som hittas på, sen imorgon så blir det bio på kvällen, jackass 3D, med brottarna. Sen så ska vi sova hos Nico & Ruben eftersom det är brottningstävling på lördag! Blir säkert en trevlig helg.

Har precis duschat och fixat mig för läggdags, men älsklingen är en liten ipodnörd med sina små gulliga spel och är han inte det så är han en CHUCK nörd, alltid är det något som ska göras! he-he. Men det är väll därför jag älskar honom för han är så underbart fin som person. Finns ingen som har likadan mysighet som honom, ingen som får mig att skratta när jag egentligen är som mest förbannad och som bara helt enkelt stöttar mig i allting! Som jag alltid sagt innan världens bästa! Men har klippt av allt hår på honom så nu ser han lite farlig ut, men riktigt snyggt! brilliant! En brottare med ett blomkålsöra, haha det blir han sannerligen glad för att jag skrev här!

Ne nu ska vi nanna, natti, ska börja skriva mer i bloggen, promise!

godmorgon

vaknade precis bredvid älskling och klockan är drygt 1, riktigt skönt att ha få sovit ut idag! <3 så mysigt Nu ska vi snart åka och handla det nödvändigaste här hemma, sen blir det bara lördagsmys ikväll. Imorse vaknade jag och var väldigt ledsen, men som sagt, är så glad jag har pontus, vet inte vad jag gjort utan honom!! En pojkvän ska alltid finnas när man verkligen behöver honom och det gör verkligen Pontus! Så nu är det städat och fint här i lägenheten, så nu har snart pojkarna kollat klart på något läskigt på tv:n!




göteborg

Nu ska jag, pontus och emil gå på bio, vi alla har snart fixat oss färdigt för att äta något gott och sedan gå på due date. Den verkar vara skitbra (Y) Idag var jag på intervju på ett behandlingshem för kvinnor här i göteborg, jag fick praktikplats där! & det blir jag så himla glad för! Börjar på måndag och ska vara där i 12 veckor, sen får vi se hur det går, men det var ett jättemysigt ställe och suveräna tider! Nu skaj ag locka håret och sen så ska vi dra, skriver sen!




västerås!

har precis vaknat bredvid älskade pontus <3, snart bär det av till västerås, brottningstävlingen, den bästa tävlingen tycker jag :) riktigt härligt. Vi ska bo på scandic hotell som många andra brottare, kommer bli kuligt!

RSS 2.0