FLYTTAT MIN BLOGG!

WWW.TAMMYNATHALIE.MYSHOWROOM.SE !!!!!!!!!

DESIGNEN HÅLLER PÅ ATT FIXAS!


dirty bit

Älsklingen är ju uppe hos mig i Kalix och har myst med mig hela helgen. MUMS på honom. I fredags mötte jag uppe honom och åkte hem och kollade Lets dance och så, måste ju bara säga att Frankie boy är ju sååå charmig. Sen så sov vi ut länge och igår stack vi och solade på morgonen när vi vaknade och har bara tagit det lugnt och satt och lyssnade på melodifestivalen, vi bokade bord på ett fint ställe, men bestämde oss för att stanna hemma och ligga i soffan och kolla det istället med lite gottis och så! Efter melodifestivalen, så öste vi musik och jag dansade loss haha :) räät så roligt att bara se älsklingen ligga och le när jag dansade, hahaha! han tyckte jag dansade snyggtt ;)

nu ska vi mysa lite till, sen blir det ju flyg hem för honom och jag ska bara ta det lugnt, tänkte gå en lång promenad i solen! Riktigt härligt!!!!!!


crazy girl :)


godmorgon

nu ännu en morgon och guuuud så trött jag är, tror det är efter förläsningen igår om moral och etik. Igår när jag kom hem så satt Betty på datan lite och så, såg inlägget hon skrivit. Hon är för go. Hon hade ju inte bara fotat sig själv med en bild utan tusen bilder har jag på datan nu på Betty. Nu har jag precis duschat och fönat håret, är så seg här uppe orkar inte fixa mig eftersom det är så kallt och man vill bara hem och fixa alla ens kläder så de hänger fint. Men nu är det bara 9 adgar tills jag ska hem och älsklingen kommer i helgen, då blir det mysa här i Kalix, kolla melodifestivalen och spela bowling kanske. sen bara mysa med varandra. Saknar honom enormt mycket liksom. Han är absolut det finaste som finns. En riktig pudding, världens finaste brottare!

här kommer lite bilder på älsklingen i röd trikå!








Sen en avslutande bild på mig och älsklingen på nyår!


RSS 2.0