jobb :(

Igår jobbade jag 8-16.30 :( och idag 7-15.30, gud bevara mig!
Så jävla jobbigt, det är helt sjukt! Är riktigt jävla trött och så ska jag jobba morgon.
Men iaf, åker om två dagar, då jag kommer få åka ifrån min älskling <3
saknar honom cpcp mycket! Men iaf, nu ska jag fixa det sista, sen vara duktig och jobba =D

Hörs sen !
xoxo
<3

bad sol glass= livet! :*

Igår blev det 2 timmars samtal med älsklingen igen ;p mkt att snacka om! <3 idag blev det direkt upp och ner till stranden med babes. Sen efter vi legat där ett tag så säger lilla sara att hon måste till Mc Donalds, så då får vi bege oss dit och så får hon i sig lite mat, och jag med, men var mest törstig :P Sen så åkte vi hem till sara och packade ner massor med kläder ;p För det ska bli utgång ikvällsan! :D <3 Sen gick vi hem till lukas en sväng där simon var med, så satt vi där, men det blev för varmt så vi gick hem till mig o badade i poolen på dirren!

nu sitter vi här och ska nog snart duscha av oss ;D <3 sen ska jag försöka fixa lite wok med ris och cocos..låter så jävla gott! Skrivre mer senare eller imorgon! :D <3
<3
Här på denna bilden var sara arg på mig för jag inte var en stekarE ;D (y) hahahaha!

x0x0


Underbaraste kväll igår <3

Igår började det med att vi satt här hemma i min soffa efter en lång sol dag ;p
Vi var lite trötta och sletna, men till sist bestämde vi oss för att åka ner i stan och fika. När vi kom till Mezo så handlade jag inget för var så himla mätt, men Isabell åt något gott. Det var hemskt mycket myggor eller flugor i luften så vi gick därifrån, vi gick mot gröningen men kom bara till sundstorget, där det var musik och massa grejor. Så inte nog med det vi började ju dansa, sara, isabell & jag ;p.. Vi fick välja massor med låtar och sådant. Efter ett tag när vi snackat med DJ:n lasse, så frågade han oss ifall vi ville komma idag och dansa uppe på scenen, och det är klart att vi ville (: vi har inte scenskräck alls ;p!!
Efter ett tag när dem stängde ner musiken så skulle vi så klart spela fotboll med killarna (: & det gick jävligt bra faktiskt, blev lite impad på mig själv där att jag kunde kicka fortfarande (: men ja, vi träffade också två st killar som hette felix och danne, som vi spelade match mot. Men Isabell valde att gå över till killarnas lag och det blev inte mycket bättre för det ;p SKOJA! <3
Sen begav vi oss till deras bil så var det hemfärd, å när vi kom hit här, så snackade jag med min älsklingskicke i telefon rätt så länge, 1 timme kanske (: <3 medans sara min älskade vän kom på att hon inte gråtit på flera år, så hon försökte då hitta andledningar till att börja gråta (: men det gick inte så bra, så när jag snackat klart med babe, så försökte vi komma på hur hon skulle börja gråta , men nej :P inga tårar alls (: hahaha! Vi kunde dock inte gå och lägga oss, så vi bestämde oss för att gå ut en runda o gå vid 03.00 (: riktigt skönt väder ute då, efter en lång varm dag. Sen när vi kom hem , mös vi ner i sängen och killade vi varandra lite på armarna och sen somnade vi gott! (#)

Nu ska vi med min mormor och morfar och äta voffla i pålsjöskog :) sen blir det sola och bada, ikväll blir det dansa (Y)!!

<3

<3<3<3<3<3<3<3


Ha det bra!!

xoxo

sol (#)

Imorse så vaknade jag oag ringde min älskling.. <3 så himla mysigt samtal! Älsakr dig så sjukt mycket. Du betyder så sjukt mycket.
Sen ikväll skulle han ringa mig =D
Jag åkte med Isabell, Isabells syster och hennes pojkvän till stranden på råå, och har varit där ett tag, men det var sjukt blåsigt väder, så vi bestämde oss för att åka hem igen till min pool. Och tro det eller ej, jag låg nog ute i en kvart vid min pool där det inte alls blåser och fick lite färg (aa)! Gott!
Nu har jag & Isabell precis ätit jordgubbar med grädde, snart kommer sara så ska vi tre tjejer ner i stan och så ska jag köpa converse och ett par solglasögon tror jag (: riktigt skönt! <3

Ikväll blir det väll mysa och ha lite trevligt här hemma med god mat och efterrätt! <3 Vill också säga att jag saknar min mamma och Ola som är i Grekland.. <3 men dem har det super bra, och idag skulle dem shoppa (: dem skulle föröska köpa lite ed hardy grejor eller någon playboy piercing kanske (: <3

Nu ska jag bege mig till stan ;D skriver mer sen!

<3
Kicke älskling <3 tack för alla fina saker igår ! <3

<3
Isabell&Sara <3

<3

Godmorgon (#)
Idag är det strålande sol, och inte nog med det, utan jag vaknade av att mormor ringde, och jag kände bara direkt en konstig känsla i magen. Vi sanckade en kort stund, sen försökte jag somna om igen. Idag är kanske dagen, då jag får snacka med älsklingen min, hur underbart känns inte det (#).. jag kunde verkligen inte somna om, tänk att jag kanske får snacka med honom idag, höra hans röst och allting. Kan knappt vänta alltså, är så sjukt glad idag så jag bara skiner av mig. Ett närmre steg mot det ljusa <3 Älskar honom så sjukt mycket, kan inte beskriva känns som man är nykär, det pirrar i hela kroppen och jag kan verkligen inte göra annat än att bara ligga här på baksidan och sola och bada idag. Fy fan vad underbart, kan ni tänka er, kommer få sancka med min älskade ängel idag förmodligen!!! (aa)haha :D

Skriver mer sen nu ska jag äta frulle med sara <3 sen ska jag väcka min syster och hennes pojkvän  så ska vi ta ett dopp i poolen tycker jag.. ;D Sen kommer mims och ogge ikväll <3


<3
Älskar dig så sjukt mycket! din tammsan.

uppdaterar senare!


Ps. jag har lärt mig hur man sätter igång diskmaskinen (Y)Ds.


Glad Midsommar

Egentligen så kan man inte kalla att jag är lycklig, men på ett sett är jag verkligen jättelycklig, på sista tiden har det blivit mycket shopping till gaderoben, inte för jag vet om det behövs, men för att vara säker har jag shoppat en massa ;) <3

Jag älskar Kristoffer så himla mycket, så jag vet inte vart jag ska ta vägen, igår snackade jag och hans älskade mammsen i telefon, och vi bara skrattade så himla mycket, han är så söt, han sa att han knappt kunde sova på nätterna för det pirrade i magen så mycket att han snart ska få träffa mig, han undrade vad jag skulle göra p´å midsommar o sånt, men alltså jag är så trött på alokohol sen studenten HAHA så jag vet faktiskt inte riktigt :) får se vad som händer.
Ska snart in i duschen och fixa mig, ska kolla Sverige-Italien, sen så blir det väll träffa girlsen <3 :)

<3
Denn snygga jackan köpte jag igår & en rosa Betty Boop tröja ;D
<3
denna Ed Hardy bikinin har jag med fått hem, efter att jag beställt den ;D nu får det fan bli fint väder! ;)
<3
Denna Paul frank klänningen har jag med köpt (: riktigt fin, den är så mysig att gå i ;d Mussa ihjäl i den alltså ;)

Aja nu ska jag in i duschen sen får jag börja fixa mig, ska våga hela håret idag tänkte jag, och regnar det inte så får vi väll se vad det blir för kläder =D ska snart inskaffa mig ett par nya converse ;D!! <3

Puss&kram alla kära och nära ;p Ha en trevlig midsommar!

morgonkvisten

Godmorgon allesammans som läser min blogg :)
Nu har jag precis varit inne i duschen och så, sitter och äter frukost framför datan och läser aftonbladet. Idag tyckte jag inte det stod något speciellt där. men men..
Nu börjar det riktiga livet för mig, jobb jobb jobb, men ser framemot det, jag vill tjäna pengar och kunna hitta på roliga saker (:.. Idag ska jag jobba 13.30-21.30, ska bli sjukt skoj att komma tillbaka dit, imorogn ska jag jobba 7-15.30 tror jag (: sen är det utbildning onsdag-torsdag =D.. sen på fredag är det midsommar, så då ska jag kollar på Sverige-Italien sen hem till älsklings sara <3

Idag längtar jag så mycket till mitt brev som kommer från kicke <3 åhh vad jag saknar min bebis!!
Snart jag jag också försöka  mig upp till Göteborg och shoppa lite, jag ska också försöka hinna med att byta ut en berlock till mitt thomas sabo armband, jag kan knappt bärga mig tills jag står i min älsklings affär i gbg, Missäy ;D det är verkligen den bästa affären någonsin. sen måste jag också blogga lite om att jag älskar Ed Hardy, så nu har jag precis fått hem den bikinin, så hade varit skoj om det blev strålande väder så man kunde få använt den lite (: sjukt fin!

Idag blir det väll hem och sova direkt efter jobb, men man vet aldrig om man ändrar sig.
Aja, jag skriver mer senare när jag kommit hem ifrån jobb.
Take care!

Saknar min älskling såååååå himla mycket, men snart ses vi underbaraste ! <3
din tammsan föralltid.

<3

smsa om ni  vill idag (#) <3

Mys kväll <3

nu ligger jag här och mussar med Sara i sängen, vi har softat hela dagen man kan väll säga att vi är två sömntutor. Sen har Isabell också varit här idag, och haft skojsigt. Såg världens största hamburgare idag med, trodde inte mina ögon när jag beställde in Big Tasty. Kanske man borde förstått på namnet, men nej, varken jag eller Sara fattade någon ting när hon på Mc donalds gav oss dem. big baooota! :D
sen idag kom jag på att jag ska jobba imorgon, 13.30-21.30 inte så hemskt roligt, men det är skönt ändå :D
Nu ska vi ligga och småsnacka och mussa!
vi har våra hemlisar (aa) !!

<3
Sara Lisbeth Nilbo       /v.      din Tammy Nathalie Sjögren

GODNATT!

xoxo
tammy



tiden har gått så snabbt!

Under denna tiden jag inte har bloggat har massor med saker hänt i mitt liv, massa roliga och mindre roliga saker. Har precis tagit studenten och har varit på balen. Min älskling är inte hemma :(.. men ja :) kan börja berätta lite om balen och att jag har haft mycket att göra i mitt liv tills nu, när jag börjar ta det lugnt och sådant.

Balen var en underbar dag, det började med att jag vaknade och rakade bena och duschade och föna håret, sen så blev det att jag vek ner minklänning i en påse med min svarta lilla väska som jag hade med mig, sen allt smink & tillbehör som jag skulle ha med mig :) Sen skjussade mamma mig till emelie :) <3 där vi blev sminkade och satte upp håret så fint.. JÄVLA blås väder. Sen begav jag mig ner till stan med Emelie, där mamma, cassie, ola, katta (kickesmamma), kickes mormor och massa vänner stod :) Så ujnderbart, alt utom att min älskling dock inte var där :( men iaf, det betydde att kickes familj kom iaf ! (y).. <3 sen blev det vidare till gröningen och partaja i tältet och äta, dansa vals med mera ;d där träffade man massa gamla underbara vänner! Helsjuk kväll :* <3

Sen några dagar där efter var det sista inlämningsuppgifterna i skolan, jag kan ju typ säga att jag låg 15 uppgifter back, och det var riktigt tuffa 2 veckor, fyfan! men jag hade bestämt mig för att klara det, och det gjorde jag (Y) fick godkänt i alla ämnena förutom Matte b.. som jag tyckte var ritkigt svårt.. sen fick jag några VG och MVG :* Där efter kunde man slappa under ett tag tills studenten kom..

Studentdagen, ja GUUD hur ska man börja, jag börjar med att säga när jag vaknade ville jag bara lägga mig i sängen igen, och somna om, vädret var ett helvete, men jag gick in i duschen och bestämde mig för att göra det bästa vad det hela, innan jag gick in och duschade blev det lite cider, sen plattade jag håret och fixade lite things :) sen smörjde jag in kroppen i ett glitterlotion ;D haha.. Sen så när jag var färdig för att åka, så säger mamma till mig att hon har en röd regn sak som man kan ha över sig som täcker hela sig, så man kan slippa bli så blöt, den tog jag såklart på mig eftersom jag inte ville bli dygn sur. ( kommer bild på det ).. sen åkte jag till skolan där man träffade alla sina älskade sk0lklasskompisar, vi drack drack drack, massa champange ;D vet faktisk tinte vad min hette, men sjuuukt god! Sen begav vi oss upp till gamla nikolaj skolan, där vi fotades.. och sedan tillbaka till skolan för att äta lite gott med lärarna och så, sen var det ju dax för utspringet, fyfan kan inte förklara känslan i kroppen plus att man började bli lite borta där också, men fyfan vad härligt det var att bara springa ut där, så står mamma, ola, cassie, katta, kickes mormor, faster, mobror och hela släkten typ där med mitt plakage, hahah! världens fulaste bild hade dem valt, men det gjorde inte så mycket, inget jag tänkte på där i regnet, utan sen så sprang klassen upp på kärnan för att sedan sringa ner därifrån, Ja, vad kan man säga här, vi hade sjukt skoj! sen åkte jag o älsklings Emelie hem i Cabbe ;) <3

Sen vill jag inte nämna så mycket på kvällen på festne här hemma mer än att det slutade med att jag deckade vid tio och spydde heeeela natten, fyfan :( men hade sjukt kul innan. Tack Sara, Isabell, Erika, Krille Och limpan för ni kom en stund :) tack för alla presenter och blommar och allt! <3 Saknar dock kicke lilla, menm du gav mig den bästaste presenten älskling, en kudde med en bild på oss två ;) <3 (kommer bild på det med) :) <3

TUSEN TACK!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

<3
här är min fina present <3

<3

Är med älsklingen Erika! <3

RSS 2.0