trött :(

nu sitter jag här vid min data helt ensam.Isabelle åkte hem innan. Både hon och jag fick ett sådantflipp,så vi båda färgade håret röttbrunt :) riktigt naajs. så nu är man brunett igen. riktigt skönt. så nu kan jag bli en rolig och smart brunett ;)



exakt sådan färg ;)


Isabelle här :)

Här sitter jag i tammys mjuka säng och snokar på en massa bilder, haha kan inte hjälpa det. är man nyfiken så är man ;) och tammy går runt och torkar kattspya haha, "avliva kattafan" går hon runt och säger :p
jag vet inte om hon har berättat att vi hade tappat kontakten lite, men nu är den tillbaka och skönt är ju det :)
det är så roligt att vara hemma hos lilla tammsan för det blir bara en massa skitsnack och roligheter, men snart ska jag nog ta och bege mig hemmåt om det går, och sen vet jag inte vad som händer. Men något roligt blir det iallafall :)

xoxo / Isabelle

ps. aaah jag ska gå odd molly jackan :D!!


06.58

nu är klockan drygt sju och jag ska snart börja jobba. Idag jobbar jag 08.00-13.30. riktigt skönt. igår så låg jag och vred mig fram och tillbaka i sängen och ville sova. men kunde inte somna. så himla störigt när man ska upp tidigt. men jag somnade till sist och har sovit jättegott. imorse ville jag absolut inte vakna. men men. Imorgon ska jag jobba en tur som är mellan 7-12.00 :) riktigt skönt. sen onsdag, 7-13.30 tror jag :D ja, jag kan ju bara säga att det är riktigt skönt att ha jobb. Jag går ju hellre och jobbar än att går i skolan just nu..
& måste ju bara säga att Zlatan är grym. han är riktigt bra :D:D  ne nu ska jag kela med misen. älskade söta katt, sen blir det ta på sig och promenera till jobbet.

PUSS


1 advent

har precis vaknat. igår var jag med min älskade mimsi. hos krille med lite gamla kompisar och sådant. det var en helt okej kväll. tills alla samtal hit och dit kom. haha! men annars var det bra och vi hade helt okej. idag är det 1 advent, så det blir julskyltning och massa mys i stan. tråkigt nog är bara julskyltningen från 13.00-17.00. är riktigt slö idag. men det är väll så det ska vara en söndag. imorgon är det jobb igen & så. ser ändå fram emot denna veckan som kommer. ne nu ska jag mumsa lite innan det blir dusch, sen julskyltning.

PUSS


smutsig spegel jag vet :) hihi


whatcha say

spelar ingen roll vad som än sker eller vad som än händer. för jag vet att vi alltid kommer ha någon speciellt emellan oss. alltid! men just nu vill jag faktiskt inte ha något. no no no. it´s over. & jag bara älskar alla mina hemligheter, åhhh skulle vilja avslöja allting ;) men det kan jag dock inte. men jag vet att ni är nyfikna på mitt liv. för annrs skulle jag inte ha runt 60 besökare varje dag även fast jag knappt skriver något. haha! nu ska jag snart gå in i duschen och mumsa. & ja jag vet att jag är speciell. och att jag alltid kommer vara något extra. att jag alltid gått igenom saker som inte många andra har. att jag inte alltid har så bra självförtroende, men att när jag ser hur många som lägger sig i mitt liv och snackar om mig, så förstår jag att jag har folk som förmodligen tycker mitt liv är intressant ;)

 


losing my soul

shooo :D

ibland så vill man bara göra en stor förändring med sig själv igen. men vad? haha .. känns väldigt cp.. men det ska jag iaf göra! och idag blir det nog fest med mimsi :) party!



tammytammytammytammy
NICE!


rusk väder

uuuusch säger jag bara, silket ruskväder. Jag hatar sådant väder. det är så duggit och sådant. Men som sagt ska snart sticka och jobba. Idag jobbar jag bara 5 timmar. det kommer gå riktigt fort. Men i detta vädret hade jag kunnat jobba hela dagen. för hatar sådant här väder. är dock lite nervös. första dagen utan handledare med mig :) hihi.. men det kommer nog gå bra. bara att komma in i rutinerna. så ska det nog gå. sen när jag kommer hem är det paradise hotell. längtar jättemycket. får fjäska lite för mammsen så hon kan hämta mig efter jobb. för vill ju absolut inte missa paradise. Sen läste jag på aftonbladet att det skulle bli storm ;o och då kan jag ju faktiskt blåsa bort :P så lika bra hon hämtar mig :D tycker att sådanna underliga saker händer mig nu för tiden. Allt positivt kommer typ fram nu hela tiden. brev hit och dit att jag kommer få pengar för det ena och det andra. ja massa sådant.

haha nu när jag sitter här och bloggar. så kommer stackars mammsen gåendes där ute, dygnsur :O haha naw. Aja nu ska jag snacka med henne lite. sen ska jag göra lite mumsigt som jag kan ha med mig till jobb :)

PUSS!


taaaadddo :D !


underligt

04.38 vaknar jag av att jag hör någon försöka komma in.. jag blir jätterädd och går till fönstret och kollar försiktigt ut. Där står en man med en rollator. jag springer ut mot köket och då har ola och mamma också hört detta. så när dem öppnar dörren så frågar mamma vad som har hänt. Så säger gubben att han har gått vilse. och att han inte kommer ihåg det ena och det andra. Så mamma släpper in honom så får han sitta i köket och prata av sig lite. Så försöker vi få fram vart han bor och så. Så tar han fram sin plånbok och visar några av sina kort. Där på står en adress. Så vi körde honom dit där. Och när vi kommer till lägenheten, går han in och så som vanligt. så ser vi när vi kommer in att han har hemtjänst, så i hans sådan pärm står sonens nummer. Så vi ringer och berättar vad som hänt. Så han vet det. Sen så går vi där ifrån och han tackar oss så hemskt mycket att vi hjälpte honom och massa sådant. tänk att en 90 åring dement borde inte få bo sådär själv :s tänk vad som kunde hänt :S helt sjukt!

aja nu ligger jag i soffan och är helt död. Ska snart in i duschen och sen jobba. Jobb idag mellan 17.00-21.00 :) rätt så chill ändå :D <3


haha

patetisk du är jag vet att du vill vara som mig ;)

godmorgon

godmorgon vaknade nyss. Var så trött igår så skrev inte godnatt ens. Nu sitter jag här med datan i soffan och är svintrött. ville egentligen inte alls vakna. eftersom jag drömde en riktigt härlig dröm. Drömde att jag spelade match med hittarp smurfarna. Att alla återförenats. Och vi spelade och vann. Det var en helt sjuk känsla. gud vad jag saknar fotbollen. :/ kanske får ta tag i det igen. :*

idag blir det bara softa o sådant. ska in i duschen nu,. sen till petri och träffa några vännor. sen blir det träning vid fyra, sen efter det ska jag träffa lina min älskade kusin <3 sen blir det softa och lägga sig tidigt ikväll eftersom jag ska jobba imorgon :*

PUSS!


flashback

Älskade ängel. när ja lyssnar på denna låten tänekr jag bara på dig. Vet inte varför. men det var ett minne jag har med dig. Då sjöng vi denna. Om jag inte har helt fel för mig.



glöm inte pausa min musik på bloggen.

denna låten glömmer jag aldrig. aldrig aldrig. när jag satt i bilen på väg till "semstern".

tammy

älskade tammy, haha :) jag måste ju bara erkänna att jag älskar sådanna här dagar när jag bara ligger i min säng med min älskade katt och ska sätta igång en film & bara superduper mysa. Det är verkligen det bästa som finns. men som sagt, jag är ju bäst, snyggast och porrigast. skoja :* haha .. nej men jag älskar att ligga här i sängen och blogga och bara läsa kommentarer och läsa andra bloggar. Just nu ligger min tjocka katt och snarkar här brevid. riktigt sött. inte konstigt för på nätterna så ska hon alltid leka med mig, därför ajg inte får någon sömn. Aja .. vad tycker ni jag ska göra med namnet tammy ;) det kan ju bli känt på något sätt. jag är mig själv rakt igenom och ni som ej tycker det kan gå och lägga er typ. Jag står upp för mitt namn :D hahahahah!


hihi

nu har jag varit och hurt film och köpt godis och cola. ska bädda ner mig i sängen nu och känna mig som en riktig sjukling. fyfan .. jobbig förkyldning.. jag hyrde filmen extreme movie :) tror det är typ som american pie eller något :D vi får väll se :D PUSS så länge!


godis älskare

Nu ska jag dra och handla massa godis och ett bröd till Ola :) eftersom han inte äter bröd som är gjort igår :) haha .. sen så ska jag hem lägga mig o kolla på¨mysteriet på greveholm och äta godis, sen ta en lååååång dusch och sen träffa mathilda efter hon jobbat <3


godmorgon

nu är tammsan vaken :D fast ligger fortfarande i sängen iofs. hehe. gud så njobbigt det är i armen. aja :) skriver snart


trött

nu är jag så himla nannig av mig. ligger i min mysiga säng och dricker iskallt vatten och äter lite salta chips :) <3 riktigt mys. ska snart släcka ljusen och somna för ikväll, ska först prata lite telefon. sen blir det bara mysa. tror att hela min familj sover nu .. cp tråkigt. annars brukar syrran sitta uppe rätt länge på datan, men aja. gud som jag saknar mathilda, sara och johanna. Vi får ta tag i detta tjejer .. men funderar ju på en middag för mathilda här hemma med lite tjejer när hon fyller år. spelar ingen roll att jag sitter med två tjocktröjor och två tajts på mig och tjooocka strumpor för fryser ändå. helt sinnessjukt.

jag vet inte om jag tycker om dig eller inte :/ kan dock inte sluta tänka på dig. äh det är säkert bara som jag inbillar mig att jag tycker om dig. men fan ligger ständigt och väntar tills du ska komma till msn och vi ska snacka. Men nej nu kan jag inte hålla på med sådant här fjönt. ska vara singel i resten av mitt liv. haha nej jag bara skoja. det handlar inte om att jag vill vara singel, men det är så jävla skönt att bara ha sig själv att tänka på. har ständigt haft långa förhållande och allt. det är riktigt skönt att vara för sig själv och bara jobba, träna och allt.

imorgon blir det nog att träffa sara älsklingen :*


ni är som mina systrar! förlåt om jag varit tjurig på sista tiden. men ja, deppigt bara lite hela tiden :P men nu är den glada tammsan tillbaka! keep that way bitch ;)
godnatt mina underbaringar, skriver imorgon när jag vaknat!
PUSS!


sjuklingen

åh fyför :(

mår fan cp dåligt, hela kroppen värker, hela armen är cp smärta. uschnej, jag är sjuk, punkt slut. halsen gör ont, känns som det sitter ett rakblad i halsen vartenda gång jag sväljer. ont i ena örat? hahah kan det bli värre? tror inte det. Men som sagt, snart ska jag ta på mig mysis kläder och lägga mig i sängen och blogga massor. Har tänt ett ljus brevid mig här vid datan som luktar jul .. så himla mysigt.. Nu har 5 stycken i sverige dött av svininfluensan och 4 stycken ligger i respirator. detta är fan sjukt. Tror det kommer bli en jätte epidemi av svininfluensan. så se till att ta sprutan, för tror det blir/eller hade blivit värre om ni får influensan. Ola min låtsas pappa har lega sjuk i flera dagarn .. :s krya på dig där nere i källaren HAHA :D <3


skriver snart igen:D


home sweet home <3

Kom nyss innanför dörren, har varit och jobbat idag. Fyfan som jag mår helt slut. Har ont i hela kroppen och är dö förkyld. Aja, ska inte jobba förräns på fredag igen,så ska bara vila ut mig helt och hållet. Sitter just nu vid mammas bärbara data, etfersom min står inne i mitt rum och orkar inte ens ta mig in där :P Mamma sitteri sorran och jag på vårt höga bort och skriver. Snart ska jag ta en varm dusch och krypa ner i sängen tror jag, sen ta en panodil så sover jag mega mysigt.

Måste bara tacka Linnet enormt mycket. En riktigt mogen tjej. och förstår exakt vad min blogg går ut på. Provocera och ni älskar det ;) ni kan inte sluta läsa min blogg bara.. fattar dock inte varför. Jag kanske blir TAMMY THE NEW STAR ;) haha nej men helt allvarligt så tror jag faktiskt att tammy är ett namn som jag kan göra känt ;) eller vad tror ni era omogna brudar som sitter och läser min blogg varje dag, som sitter i skolan och gör bort sig helt. Har du sett vad tammy skrivit på sin blogg? :O medans dem inte alls v et att jag har vänner i närheten som ringer direkt :D känns ändå jävligt gött, att jag har några tjejer som läser min blogg som ser mig för den jag är och inte bara för utsidan vad alla har hört och sett. :) Tack Linnet! och tack för du läser min blogg!!



det borde finnas fler som dig. Och ni anonyma, vad är ni rädda för? skriv ut era namn istället, eller ni står inte för vad ni tycker om mig? ;) nej juste ja, jag är ju en psykobitch ;D hahahahah!

skriver snart igen :D


tammynathalie

ville dock bara säga en sak, att jag tänker fan i mig skaffa mig rosa arbetskläder :) så jävla snyggt alltså!

 


bäääst

aaaah nu ska jag dra och jobba. Gud vad jag älskar att helsingborg snackar så mycket om mig ;) hahahah!

 


:D


människor som definitivt inte har något liv :)

Jag skriver inte blogg för att bara få positiva kommentarer skriver blogg, för att se vilket liv folk ha i helsingborg. Synd bara tt personen som skriver den nedersta kommentaren är 18 år och inte har något liv alls. Tydligen är hon så jävla intresserad av vad som händer i mitt liv och så jävla avundsjuk för jag fått allt det hon ville ha. men men, sådant kan man inte waaajna över. Tycker bara det är så hemskt roligt att dem försöker skriva saker som är så omoget skrivet. Jag menar om det nu är så jävla roligt att läsa min blogg så gör det på ett moget sätt liksom. Men som sagt, så är det bara skoj när vi får ut IP :) Spelar ingen roll om ni skriver i från skolan eller vad som, för det kan man få upp ändå :D



& "linni", min pappa har nog blivit anklagad för mycket och har varit lika dålig mot andra, men trots allt så är han ändå min pappa. Kommer aldrig vända ryggen till honom för det. För när man går med i sådanna gäng, så är det tuffa grejor man får gå igenom. :)

nu ligger jag i sängen och myser, har precis plockat fram kläder som jag ska ha på jobbet, och så. Efter jobbet blir det solning. Sen får vi se om jag vågar promenera hem när det är så mörkt ute . Haha.
Ska bli så härligt att träna imorgon längtar. Ska ta ett pass på morgonen sen ett pass på eftermiddagen.
aja, nu ska jag kolla lite tv.

PUSS!


godmorgon

godmorgon

gud vad jag älskar att blogga när jag ser att folk läser. Jag bara älskar livet. Inatt sov jag dock lite bättre. Sen vaknade jag tidigt imorse och hade ont i armen, Så då kom mamma in med panodil sen somnae jag om. Riktigt skönt. Börjar klockan 14.00 idag. till 21.00. Ska bli skönt att jobba då. Ska snart äta lite sen lägga mig i sängen ett tag till :) jag är så himla lycklig. Jag älskar alla er tjejer som kommenterar dumt på min blogg. för då vet jag att jag stör er. Men går man långt tillbaka i min blogg så ser man att det är samma som kommenterat på IP. riktigt najs iaf :) ska skriva mer om det sen.

PUSS

du behöver inte oroa dig, kommer alltid vara din, bara att vi lever två olika liv. <3


mysigt

nu för ett litet tag sedan täände jag ljus i rummet och somnade pang bom. vet inte om det har med sprutan att göra, men gud vad skönt jag sov. Somnade med min katt i sängen och ljusen är fortfarande tända. Så himla mysigt. Sen när man går ut i vardagsrummet är brasan igång och så. Låg nyss och kollade på cops. Fyfan vad jag hatar droger, jag äcklas av det. det är så många som håller på med skiten. förstår mig inte på hur man kan utsätta och bara säga att t ex röka på är inte farligt. Nej men röka på är det som gör att du ofta får mycket cykoser när du blir äldre och det är farligt i längden, men nu i umgdomen tror folk bara det är en soft sak som man kan göra istället för att dricka. Det blir allt vanligare och vanligare, förstår mig inte på det bara. håll skiten borta ifrån mig iallafall!

Imorgon jobbar jag kväll och det ska bli mysigt. nu ska jag ut och ta varm oboy med grädde :*

PUSS

 


cpcpcp

Kom nyss innanför dörren, har varit och tagit sprutan. Det gjorde inte alls ont, känner inget nu iheller men man vet ju aldrig sen. ska träna ikväll :) blir spinning. wii. O sen så ska jag sola efter det. Jag är så fruktansvärt trött så det finns inte. förstår inte varför. känns som jag sover gott, fast iofs vaknar ja ju till flera gånger på nätterna. Nu ska jag snart lägga mig o kolla film, sen blir det prata med mamma när hon kommer hem. sen blir det träning.

Puss!


kolla in (A)



hihi, längesedan man skrev, men sen jävlar :D


godmorgon

jag vaknade nyss av att sara ringde mig och frågade vad jag gjorde. Jag låg ju och sov, men skulle ändå upp nu vid tio. Just nu ligger jag här i sängen och ska kolla på Nyheterna, eller blondinbella är på tv 4, och ska snacka lite. Tänkte kolla på det, sen fixa mig, sen ska jag till Laröd och vaccinera mig. Emelie ska hänga med mig och hålla mig i handen :* skoja. Men vi har nog mycket att prata om eftersom vi knappt setts något. Igår hade jag hela 146 besökare, helt sjukt ;o undra vilka alla dem är. aja. det var kanske intressant att läsa om pappa och hur jag tänker och känner. Imorgon blir första dagen på jobbet.. känns alltid lite jobbig att komma till ett nytt jobb, men det ska nog gå bra, känns bra att få jobba lite som undersköterska nu. Nu ligger jag och pratar i telefon med Pontus. haha.

Aja nu ska jag fixa mig och välja kläder inför dagen. Halv ett ska jag möta emelie i stan.

 

PUSS!


jobbig dag

dagen har varit fylld med massa känslor från alla håll & kanter. Jag är iaf glad av att jag klarade åka till kyrkogården, brukar inte vilja det annars. Min dag har jag ägnat åt min älskade pappa, som ligger någonstans .. jag blir så förbannad jag blir så arg så jag bara vill skrika, vadfan gjorde ni med pappa? stämmer det att ni tortera era egna medlemmar till döds, att ni skär av alla deras tatueringar med vinkelslip. Det är vad jag läst i svensk maffia, där pappa står med. fyfan för er helt allvaligt. Ni skulle bara vetat vad jag skulle vilja göra med er alla. Innan har jag aldrig velat några människor illa eller något dåligt, men sådanna människor är fan inte värda ett piss. inte ett jävla skit. när jag ser er på stan så känner jag hat. Vill bara gå fram och säga, det är jag tammy, molles dotter.. är ni för fega för att säga vad ni gjorde med min pappa? tänk om någon gjort så mot eran pappa. Skulle dock aldrig kunna göra det, för jag vill inte utsätta någon annan i min familj eller mig själv i något. Men på något sätt tycker jag att polisen inte gjort vad dem kunnat.. jag vet inte varför? är det inte så att dem är rädda för sådanna här gäng. Som liten när jag var mycket på hells angels klubben körde ständigt polisbilar utanför och vaktade. Men liksom det fanns aldrig i sin fullaste makt att dem skulle störta in där. Det är så sjukt alltså. Det är så sjukt så det är inte sant. Jag kommer göra vad som krävs för att få reda på vad som hände iaf.

aja .. känner enormt hat..
nu kom nyss cassie och min låtsas pappa hem, och jag är så glad att jag har Ola min låtsas pappa. När ja var mindre kände jag mycket illska mot honom. men vi har klarat allt så himla bra i familjen ändå. Är så glad för det.
så nu ska jag snart duscha och så, eftersom jag o mamma solade innan, sen ska jag tända ljus och lägga mig och kolla på någon bra film :D


<3

nu kom jag o mamma nyss hem, vi var på kyrkogården och tände ljus och jag köpte en liten fin blomma med en nalle, som jag vet pappa hade skrattat åt när han ser det. I bilen på väg hem, kom en klump i halsen o tårarna var på väg ner för kinden. Så sa jag till mamma, skäms för att gråta. vill inte. Sen kom dem bara.. var bara tvungen. kände mig så dum att gråta, det var så länge sedan, liksom .. åsså när jag tänker på honom, när alla som stod på kyrkogården går till sina nära och kära som ligger där under någonstans, så står jag där vid en tom grav och sätter en blomma på en grav och tänder ett ljus fastän jag inte vet ett jävla dugg vad som hänt. jag saknar honom så det gör ont. Skulle bara vilja att han faanns här nununnu. behöververkligen honom. känner mig såå löjlig när jag gråter, vetinte varför. Känns som att här sitter jag o gråter så har folk varit med om värre. Men att bara inte veta. vad någon gjorde med min fina underbara pappa <3 att någon tog hans liv, att någon skadade honom, att någon bara gjorde så han fick ont. det är frustrerande, kan någon öppna sin mun någon gång?
har tänt ett ljus här på rummet för dig och du är på foto på väggen. kan du inte bara komma här och knacka på dörren i din väst och din motorcykel står där utanför, och när mamma kallar tammy, det är pappa. och jag bara springer ut och hoppar upp och kramar honom.



glömmer aldrig. men hatar hatar hatar. det kanske inte var en normal tid i mitt liv. men jag saknar dig pappa <3


fars dag <3

1999 den 23 februari, det var då vi förstod du var försvunnen. <3 Pappa om jag bara kunde få hitta dig. Om jag bara kunde få ha en grav till dig. Eller att vi skulle få hittat kroppen. Så vi kunde tagit hand om den väl.. Idag är det fars dag och detta här vill jag bara tillängna pappa, ifallatt han kanske läser det uppifrån himlen. Att han vet att jag inte glömt honom. Det går inte en enda dag utan att jag tänker på dig. Jag kommer alltid vara din dotter. Alltid. jag vet inte varför jag aldrig kunnat skriva rip pappa. För inom mig så finns det fortfarande 1 % av mig som tror att du lever. Det är så sjukt. Ibland förstår jag inte ungdomar som vill gå med i Hells Angels och andra gäng, dem vet inte vad det innebär. Det innebär så mycket mer än vad dem någonsin kan förstå. Älskar dig så mycket pappa. Du är den bästa. Har dock inga bilder på honom på datan, hittade någon på google.


Denna bilden påminner mig bara om tiden då du inte var dig själv. men jag saknar dig, det ska du veta <3 otroligt mycket. Du var den bästa pappan i världen, du gjorde mycket tokiga saker, men när du valde att gå med i Hells Angels gjorde du ett mycket dumt val, men du var fortfarande den bästa pappan. Jag längtade efter att få träffa dig varje dag, att du kom och hämtade mig med din motorcykel med dina kompisar på skolan. Älskar att bara få vara i din närhet. du var trots allt en pappa även fast du var en medlem. Hur kan man ha samvete att ta denna underbara människan ifrån livet. Hur kan man bara göra det, när dem vet om att han har en dotter och hela sin familj? men pappa, kommer alltid älska dig. alltid ..

Pappa du lämnade en tom plats i hjärtat hos mig, en tom plats som har gjort mig till en person som kan bli väldigt osäker och rädd av mig. Men jag kämpar för att fylla igen den lilla platsen med styrka för att vara stark utåt. men finns fortfarande 10000 ?????.

pappa, kommer aldrig sluta leta efter dig. Ibland när telefonen ringer så önskar man alltid att man ska få veta vad som hände. (v) eller att det ska vara du, som ringer och säger att du var tvungen att fly. din tammy nathalie för alltid.


fundersam

godmorgon allesammans. Natten har varit hemsk. Ibland sitter jag och funderar så mycket kring allt. Det är en person som betytt så mycket för mig som inte finns i helsingborg längre. Kommer hela tiden svackor där jagkänner att jag är stark, sen kommer det svackor där allt påmins om oss. Är det så konstigt? vi var jävligt tajta länge. I hate drugs. Menigår när jag satt och kollade på Idol, så sjöng rabih, en låt som vi alltid lyssnade på. Jag blev helt stel i hela kroppen och kändes som tårarna bara skulle forsa ut ur mina ögon. Du sjöng alltid denna till mig. Tiden gick så fort. & idag känner jagf ändå att du är som en bästa vän. Jag ber för dig varje dag, att när du är tillbaka så kommer du klara allt galant. Men dock är det minst 1 år tror jag. <3 Du var liksom så mycket i mitt liv. Även fast alla sa till oss ge upp. Så gjorde vi aldrig det helt. aldrig. Vi har firat två julafton tillsammans, kommer kännas tomt att inte ha dig hos mig på julafton. Men det är bara att acceptera. Igår när jag pratade med din mamma sa hon att dem antagligen skulle få fira själva utan dig. Fick en klump i halsen. Men jag tackar gud iaf för jag vet att när du känner att du är redo så kommer allting gå jättebra.

 

Måste bara lägga ut sången.

 


mystaaajm

hej allihopa igen :)

måste bara säga att jag älskar mitt liv. Gud jag mår så bra, trodde aldrig att jag skulle vakna upp från mardrömmen, men det gjorde jag på topp. Tycker om mina vänner så himla mycket & alla söta och rara killkompisar. Idag har jag varit med mathilda min lilla babe. Tränat & så. Så nu har mathilda åkt hem ;( sitter  & väntar på att mammsen, ska komma med oboy med grädde. Känner mig lite sjuukis ;( <3


detta är jag och min älskade sara <3

skriver lite senare :*


RSS 2.0