mot stockholm!

Just nu är det massor som händer i mitt liv, jag har varit en del osäker på vad som ska ske i livet mitt.. men eftersom jag är singel & vill starta ett nytt liv så bär det av till stockholm imorgon :* ska upp dit o så :) träffa en kompis o kolla jobb och lägenhet (: Flyget går imorgon 17.55 (aa) är dock lite nervös för att flyga, men men :) tammsan ska in i staden. Imorgon när jag kommer fram ska vi äta resturant och lite så, bloggar uppe i sthlm sen :* wiiie! Nu ska jag packa det sista o så :) Skriver innan jag ska sova inatt..

köööösss.


seg dag, men ska bli pardeeeey

För ett tag sedan kom vi hem till mig igen efter att ha varit en runda i stan och fixat lite grejor. Vi var nere på arbetsfömedlingen och fixade och så, duktig flicka jag känner mig nu :* det är så mycket jag måste stå i & sådant, men men.. det går bra. För jag är ju faktiskt en vädligt ordentlig flicka tycker jag själv. När jag stod där och pratade med min handläggare, så fick jag en roooosa mapp (A) där jag kunde ha alla mina papper i, det var ju bara bra (Y), har precis vairt inne i duschen, när jag kom ut från duschen har mimmsan somnat i min lilla säng.. skulle väcka henne nu vid klockan 16.00 (; <3 sen ska hon hoppa in i duschen sen blir det fixa oss :*

Festival ikväll dåja ;) Naaaaajs :D!



xoxo har mobilen med mig i malmö ;)

fan vad jag hatar ex! ;D att dem aldrig ger sig ;D

Godmorgon

:*

hello bitches ;D
Idag ska jag till malmö med älskade mimmsan, mn snart hämtar kickes mamma mig & mims, så ska vi fixa lite ärende, sen så blir det arbetsförmedlingen, och sen bär det av till malmö :D
Ska bli riktigt skojsigt faktiskt, längtar riktigt mycket att för en gångs skull bara fixa mig och fixa håret fint och sminka mig ;D känns som evigheter sedan nu när man jobbat som en jude (: haha..
Men men, nu har vi brottom ;D

Pussiss :*:* bilder kommer när jag är hemma ;D

nattinatti

Nu ska jag nanna i bingen ;p..fast blir nog lite massage med mimmsan först som alltid (: <3
Skriver mer imorgon :*

Nattinatti sweetie

hos mimmi

Nu har jag precis kommit till älsklings mimmi, vi bestämde innan när hon åkte hem att vi skulle ses imorgon, men nej då flörtar mimmi till sig mig, med denna underbara meningen " kom hit min älskade lavendelsblomman".. & jag föll såklart pladask. Så under tiden jag packade alla mina grejor hit så började mamma tjata om att jag måste ner i stan imorgon och anmäla mig till någon A-kassa, gud vad sjukt jobbigt det är att vara vuxen ibland (; för det är jag ju faktiskt :D
Har så mycket att tänka på nu för tiden, haha.

men men, nu sitter jag här och äter godis och kollar på datan medans mims pratar i telefon :* så bloggade lite..


skriver lite innan jag somnar ;) måste bara säga att fan vad jag insett mycket, fan vad stark ja är, fan vad jag är bäääääst!

har tyvärr inga bilder här, och det går inte att gå in på bdb och ta en bild, för bdb verkar har stoooora problem ;)

halo

hej alla underbara (;
guuuud det var åratal sedan jag skrev i bloggen, men som jag förstår så vill ni jag ska skriva mer, för det är kul att läsa allt skit jag skriver om här, har jobbat en hel del denna sommaren så har knappt orkat göra någonting eller så.. men nu harj ag jobbat klart och allt sådant.

denna sommaren har bestått av falskhet, äckliga kompisar som gått bakom ryggen på en, idioter till killar, tråkigt väder, ja :) men samtidigt har denna sommaren gjort mig så sjukt mycket starkare än vad jag någonsin varit.
I förr går vaknade jag och insåg nej, såhär ska mitt liv inte vara, jag bestämde mig för jag ska fan ta och skita i alla som en gång varit taskiga eller elaka? vad ska man med dem liksom? lev livet och pissa på alla tjejer som går och dömmer utan att känna någon eller alla killar som beter sig som idioter och så, haha killar som träffar ny tjej direkt och tror att man tänker springa dem i röven ändå? no shit! haha. Sån är inte den gamla tammsan, no way :) och det bästa är att den bruden som mitt ex deejtar skriver sms till mig hahahah, du är billig du är det ena och det andra, vad ska man säga om det, dåligt självförtroende? afan. skaffa självförtroende tjejen och bli tillsammans med mtt ex nu och lev lyckliga i alla era dagar, för pallar inte med ngn av er ;)

haha jag känner knappt igen mig längre, har haft underbara dagar nu i slutet här med mimmsan, måste bara berätta att jag älskar henne så sjukt mycket.. vi är bäst tillsammans!

Igår när vi skulle ner i stan och fika o så, så kommer där en gubbe vid busshåll platsen som stället sig och stretchar.. haha, så vi började smått fnissa lite och tänka amen för helevte vad håller han på med? och vi glodde ju säkerligen lite ju eftersom han var ju riktig konstig snubbe.. sen glömde vi bort honom för ett tag, men sen när vi sitter där i busskuren och snacka, kollar jag bak för att se ifall han är kvar, så står han precis bakom oss och runkar ochkollar på oss :/ :O idiot äckel gubbe, så började han gå därifrån in vid buskarna.. så jag bestämde mig att ringa polisen och berätta vad det fanns för äckelgubbe på detta område, detta gjorde enbart ifall någon lite tjej eller kille skulle stöta på honom, fyfan vad äcklig gubbe.. Polisen tyckte det var bra av mig som ringde och berättade ifall något skulle hända, så dem skulle skicka ut polis bilar (: haha!

aja hänt massor i mitt liv iaf (:
xoxo

<3

you miss me ;)


RSS 2.0