it´s gonna hurt

älskar mormor kämpa. du får hjälp att andas nu, så fortsätt kämpa <3 Kommer vara hos dig varje dag mormor. you are my angel.


<3


someone loves me.

just nu är mitt liv bara katastrof. jag är bara deppig och allt. allt är tufft och allt..

Från första början måste jag bara skriva av mig om en vän som stod mig väldigt nära. Det gör så jävla ont i mig fortfarande. saknar henne som fan. men när hon valde mitt ex före mig, som han alltid sagt hon aldrig skulle göra. Så svek det mig. det gjorde ont i mig. Har aldrig kännt mig så lurad och allt. Det jag fick höra mer var att du gått bakom ryggen på mig under en lång tid av vår vänskap med mitt ex. fattar inte hur man bara kunde göra så. Både du och jag vet om att ja alltid skulle ställa upp i alla lägen för dig. alltid. Men nu är det som det är , men det suger. för saknaden att bara vara med dig är stor. Sen ringde du mig på fyllan nu för någon helg sedan. Vet inte varför men något måste ju tyda på att du egentligen ångrar att du gjorde så..

En kusin som jag alltid brytt mig om är så hemskt också att mista, även fast jag inte mist dig helt, kommer du alltid vara min kusin. Vi är sjukt olika, du har allt som jag inte har. Det värsta är att jag alltid försökt gjort allt för att du ska må bra. Sen att allt ändå går mot mig gör så ont. En kusin kan man aldrig sluta älska, en kusin är ens kött och blod. Försökte prata med dig, har försökt ibland, för jag verkligen behövt dig.. men nu är vi inte längre ens vänner. Om du bara visste hur det kändes när du sa till mig att vi inte skulle ha konakt mer.. Om du bara kunde dela vissa saker med mig. du var har varit med mig sen jag var liten. kan

Sen är det min älskade mormor, vet inte vad jag skulle göra utan dig min älskade mormor eller morfar. Ni är mitt allt. Har funnits där för dig nu mormor under din sjukdom, och det ända jag vill är att du ska vara stark och klara detta. Idag när du sa att du inte klarar mer, så brast bara allt. Jag fick en sån klump i hjärtat .. ville bara att jag skulle ta över all smärta som du får genomgå istället för att du ska få ha den. Så jag kan kämpa till dig. Usch trodde inte det var så illa :s <3

På tisdag är det 11 år sedan min andra halva försvann. <3 Du finns i mina tankar 24/7, vart du finns, vad som hände, varför just du.. Ovissheten man lever med är fruktansvärd ibland. Vissa dagar är allt toppen och vissa dagar är allt bara cp. Ibland förstår man inte riktigt att tiden gått så fort. Man bara måste sätta sig ner och tänka tillbaka, på hur allting verkligen gick till och vad som förmodligen måste ha skett.. Det är tufft ibland. Men man ska ta sig igenom allting. Pappa kommer alltid älska dig. Någon dag får vi veta & svar på det mesta.

Sen är det min älskade familj, nu var det dock några dagar sedan jag var hemma.. Men som t ex min syster, ska flytta. Hon ska inte ens bo i skåne längre.. känns som att allt i ens liv bara förändras .. Känns som att man glidit ifrån allting .. på ett mycket konstigt sätt. Även fast familjen alltid kommer vara kvar så är jag rädd för förändringen. Vill ju ha dem nära alltid.

Efter att jag skrivit av mig om lite negativa grejor, så tänkte jag nämna en positiv sak, jag har bokat uppkörning och uppskrivning nu :) så får vi se ifall jag klarar det :*

Nu ska jag packa min väska, sen dra ner till stan ..


nyvaken ..

Igår var jag på center syd i Lödde. Vettifan varför vi åkte så långt för att kolla kläder. Men iaf, vi hittade massa nytt & sådant finfint. Riktigt najs. Sen hämtade macke oss på center syd och skjussade oss till Kävlinge <3.  Har fortfarande träningsvärk i kroppen sen jag tränade. Uuusch.
Nu ligger jag i soffan och ska snart försöka gå in i duschrn med min arm, som gör så ont. NU är halkan gjord och nu ska jag snart ringa min körskole lärare och se vad han bokt för något. Ska bli intressant. Kommer bli plugga plugga plugga alla dessa veckor. men men, sånt är livet.




mysstund

Har precis krypit ner i sängen, när julia la ut på sin blogg om ego women. så slog det mig att jag inte börjat läsa den ännu :) läste ju ut ego girl med carolina gynning hur snabbt som helst. Har inte haft tid till att börja läsa den. Men nu känner jag att jag kan ge mig in i bokens värld. Men har också lite matematik och körkortsteori att plugga. Men eftersom jag har hela dagen på mig att göra det, så ska jag börja med en mysig lässtund.

har ju köpt en alla hjärtans dag present, hihi :* ni kan inte ana så gullig så nu får vi se vem den blir till! Undra vem den lyckliga killen blir, det har jag redan bestämt. men det är en hemlis..







kan man ha det mysigare, tror inte det!!


mysig runda i stan

nu är jag hemma efter en mysig liten runda i stan. ska lägga mig och kolla en bra film. & så.
sen får vi se vad som händer.

kärlek <3


godmorgon

försov mig lite idag då ja.. men det gör inget, duschade igår kväll, så nu sätter jag bara på mig något mysigt åker ner i stan och träffar mimsi. Sen får vi se vad det blir. Ska ju till lärcentrum och plugga lite matte också. Så det får jag inte glömma att ta med mig., Nej nu måste jag rappa på här. Annars blir jaf helt försenad.

lovelovelove



Mimsi & Tamsi


RSS 2.0