kväll i Kalix

nu är det kväll här och jag har haft en lång dag i skolan, mycket trevligt. Måste läsa ut en bok som ska redovisas på fredag nästa vecka dock. Nu sitter jag här hemma med Betty, Maries hund. Jättemysig. Har precis gjort qourn file (vegetariska) och pasta med tomat/vitlökssås med massa ruccola. Muuums! ska köpa sladd imorgon till min kamera så jag kan få över bilder liksom. Har inte åkt spark ännu men snart så! :)

Har hunnit varit ute med Betty en liten runda, men såååå kallt alltså. ska snart krypa ner i soffan och ha igång tv och läsa i boken! mysigt ändå! sen kommer väll Marie så blir det spela kort eller något. Saknar min älskling så himla mycket och speciellt idag då det är en speciell dag för mig. Min ängel togs ifrån mig denna dagen för 12 år sedan. Nu är det bara 15 dagar tills jag kommer till Helsingborg igen och flyttar, ska bli så härligt!!



hann inte få med betty på bild, hon var väldigt stissig.hehe! men såå söt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0