hur lycklig som helst!

nu har jag vilat bort hela dagen och är hur pigg som helst. Åhhh vet inte vart jag ska börja, är så glad. Längtar enormt till skolan imorgon och börjar faktiskt trivas här uppe. Till och med som jag hade kunnat flytta hit. ne nu ska jag inte överdriva. men riktigt fint alltså! när man går till coop så hör man hur folk åker på sina snöscotrar och har så himla roligt.

har en superbra helg, har träffat linda en tjejkompis och umgåtts med henne lite, vi har bowlat och så! & det är bara 11 dagar tills jag ska hem och flyttar!!!!! ska bli så underbart att få träffa vännerna och bara softa! ni förstår inte hur längesedan!

idag fyller älskade mormor år och för 12 år sedan dog min älskade farmor, så ska skänka tankar till de båda idag.

har tagit lite bilder och så, vet inte hur jag får in videos på min blogg, men ska checka upp det!
här kommer lite bilder som jag tagit på den fina snön och snöscootern och sparkar som står parkerade lite överallt!











bjuder på dessa bilder, på denna bilden när jag sitter på snöscootern är jag helt utan smink och lite skabbig, detta är i min kompis stuga med en fin sjö som är täckt av is och snö! riktigt fint, ska försöka lägga in film när det körs snöscootrar :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur fina bilder som helst. Älskar dig

2011-02-27 @ 18:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0