Flygplatsen i STHLM

Sitter nu och väntar på mitt flyg till Luleå, flyget är försenat 30 minuter och jag lär ju missa hela min första skoldag i kalix. Men min mage börjar hungra och jag ska väll försöka få i mig något när jag är framme i Luleå. Är riktigt trött på att pendla, men längtar så mycket till Kalix nu! Saknar Pontus enormt mycket, men det löööser sig!

På flyget hit så gick det bra, men är väldigt flygrädd så blundade typ hela resan haha. Men nu är det snart på flyget igen och vårt andra flyg vi skulle åka med hade gått i sönder silket tur de kom på det innan vi lyfte liksom :O så vi har fått ett nytt flyg!

Konstigt nog varje gång jag flyger sitter jag och funderar på om det är sista gången man är på mark innan man går på. Haha. Lite löjligt men är flygrädd, någon mer som är det? & speciellt att flyga själv!! men tammsan är duktig.

Skriver mer sen!

/.T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0