Data

Nu sitter jag i skolan och ska ha datakunskap, Igår hade vi en föreläsning som jag tyckte var dunder bra. Jag visste inte innan var sverige har gjort mot Tjekien. Det 20 åriga kriget. Helt nytt för mig. Har aldrig varit med om detsamma. Att sverige gjorde så mot tjeken kan jag knappt inse. Sjukt! Men som sagt när sverige kom in i tjeken var det 3 miljoner tjekier men när sverige lämnade landet var det bara 800 000 tjekier kvar. Sjukt! Inget man fått läsa om i skolan.

12 år sedan idag min älskade pappa försvann, nu lämnar jag en tanke till honom!


Kommentarer
Postat av: Bengt Pihl

Ooow. Visst gillade man Molle! Han var ju så där oberäknelid

g. Han horde av sej en del gånger när han behövde hjälp med det elektriska på gymmet samt i Fleninge till mej. Träffade även honom samma helg eller helgen innan som han försvann på Marina plaza med en del skäggprydda herrar. Även då var vi bra vänner!?

Ps. Din mamma Eva och Ola är fantastiskt duktiga, och jag hoppas de ger dej den omtanke du behöver.



Kram Bengt

2011-02-25 @ 22:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0