Betty här!

Det är betty här skulle bara uppdetara lite på tammsans blogg. Ni skulle bara veta att det inte är lätt att leva med marie och tammy i samma lägenhet. Marie är alltid ute och går med mig i evigheter fastän att jag bara vill hem och gnaga på benet som hon nu gömt för jag blev smustig av det? Hatar när hon duschar mig varje helg och ska borsta ut mitt hår, hon förstår tydligen inte att det gör ont när hon ska borsta ut mina tovor. Sen kan man ju helst gärna raka mig lite för jag är trotts allt en naken hund. Nej men tänk om hon inte skulle rakat sig då skulle hon fått känna hur det känns. Men men, tammy är inte mycket bättre hon lånar min hårfön varje morgon och lägger inte tillbaka den i skåpet. Hur tror ni det känns att få ligga och lukta på maries tåbira varje natt, min plats är vid fötterna. Fy. Bara för man är hund ska man få ta sådan här skit. Känns skönt att kunna skriva av mig på bloggen. Nu är jag riktigt deppig. Det stinker vitlöksbröd i hela lägenheten och är riktigt uttråkad. Varför är jag en nakenhund med hår, har aldrig förstått det? Kan ni tänka er att jag får stå ut med dessa två hoppetossar 24 timmar om dygnet, ne där kanske jag tog i, iallafall 12 typ! En sak jag aldrig fattat det är att marie alltid matar mig så himla mycket sen går hon alltid ut och går med mig jättemycket fastän att jag inte är kissig. Hur ska hon ha det egentligen, antingen så äter jag och får lata mig eller så kan hon lika gärna sätta mig på diet. Usch vad deprimerad jag är nu! & varför kan jag aldrig få låna tammys voffeltång, om jag nu ändå har långt hår, så kan jag ju lika gärna få voffla det så jag ser ut som en prinsessa istället för ett troll. skoja. nu ska jag bara vänta på att bli kissad igen sen så blir det läggdags eftersom marie och tammy alltid lägger sig tidigt. glömde ju nämna att jag kissade i tammys säng, men det var absolut inte med meningen, lite skämmigt. men jag gjorde det för att visa marie att jag inte behöver gå ut och kissa utan jag kan göra det inomhus! Sen skäller hon på mig för jag gjort det tycker hon har lite dubbelmoral där. & hon ska ha varit på en lektion idag där de bara pratat om moral och etik, men det verkar hon inte lärt sig mycket utav. hehe. Jag bjuder på den här bilden! fast jag inte duschat idag ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackars vovve! Kan inte vara lätt att leva som du gör. Men varför säger du inte ifrån? Morra, göm hårfönen, kissa på soffan och ät upp våffeltången :)

Kram på dig Betty

2011-02-28 @ 18:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0