8 dagar & 14 dagar

8 dagar tills älsklingen kommer hit och har en mys helg med mig! kommer bli superdupermysigt! längtar efter honom så enormt mycket. Sen är det ju 14 dagar tills jag kommer hem igen och flyttar, ska bli suveränt och super skönt! Har redan börjat kolla på lite studier som jag kan börja plugga på när jag är här, så ligger jag lite före ;D Men men.. har precis suttit och ätit frukost med Marie och jag duschade mitt hår igår så behöver inte gå in och duscha det idag. Idag ska vi ha lektion om hedersvåld och familjerådgivning, ska bli intressant. så idag blir det anteckna mycket!

så trött jag är idag och i helgen ska jag hem till Sanna min underbara klasskompis, får ju försöka fixa några bilder på oss, men man ser ju förjävlig ut här uppe haha, ska också passa på att gå och sola idag, ska bli skönt!

ne nu sitter jag här och tar det lugnt bara! Idag är det lite varmare, grader kanske ligger på -20 haha, iskallt för mig men varmare för de andra! haha


saknar min lillasyster massor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0